View Full Version : Science fiction
Tenkte vi lager tråder hvor vi anbefaler filmer, som passer under kategorien.
Alle Harry Potter filmene, om de hører hjemme her da...
Omsider har jeg og mannen sett Ringenes Herre - ikke ille den filmen nei..
Så nå er det bare å få tak i nummer 2, så vi får den og med oss.
Men Lise .....
tror ikke du kan sette de filmene under science fiction, er vel mer under katogorien eventyr. Harry Potter og Ringenes Herre.
Science fiction filmer er sånn som Star Wars, Star Trek og litt sånn som skjer ute i verdensrommet.
Så nå er det bare å få tak i nummer 2, så vi får den og med oss.
Æ så eneren på skola i fjor, men er ikke helt min type film. Synes det var ok, da jeg så den, men har ikke funnet helt lysten til å se de andre to ennu.
Så nå er det bare å få tak i nummer 2, så vi får den og med oss.Jeg måtte også se den i går da den gikk på TV. Var jo så nysgjerrig siden folk er helt tullete etter de filmene og la seg i sovepose for å se premierefilmene, og der ungdommer lagde skuespill som de fremførte på kinoen mens de ventet. Jeg ble rystet i går da jeg så filmen. HVA I HERRENS NAVN VAR SÅ BRA MED DETTE???? Men jeg fikk iallefall lyst til å se fortsettelsen da, for å se hvordan det går. Såpass nysgjerrig er jeg. Men dette er ikke min type film, og hadde det ikke vært for at det har vært så mye omtale og blest rundt denne triologien, så hadde jeg aldri sett denne filmen.
Men Lise .....
tror ikke du kan sette de filmene under science fiction, er vel mer under katogorien eventyr. Harry Potter og Ringenes Herre.
Science fiction filmer er sånn som Star Wars, Star Trek og litt sånn som skjer ute i verdensrommet.
Jeg får ikke endret på tittel eller starten på tråden.
Så da sier jeg som så:
Science fiction og Eventyr
er det vi snakket om her inne.
RINGENES HERRE med store bokstaver. For den er bare helt FANTASTISK!!!! (spesielt 1 og 3)
Alle Harry Potter filmene.
Ever after (en askepott fortelling)
Jeg vet det er flere, men må tenke meg om.
The Matrix er uovervinnelig!!!! Første filmen er som alltid best, men 2eren og 3 eren var ikke dårlig de heller. Som regel liker jeg ikke sci-fi filmer, men Matrix er et stort unntak.
Jeg får ikke endret på tittel eller starten på tråden.
Så da sier jeg som så:
Science fiction og Eventyr
er det vi snakket om her inne.
Thi hi. Kanskje litt mer passende, men helt ok.
RINGENES HERRE med store bokstaver. For den er bare helt FANTASTISK!!!! (spesielt 1 og 3)
Alle Harry Potter filmene.
Ever after (en askepott fortelling)
Jeg vet det er flere, men må tenke meg om.
Ja Ever after er bare så bra. Var egentlig den første filmen jeg tenkte å anbefale under Romantikk, men kom ikke på tittel:04: og fant den heller ikke i hylla mi.
Hm..... Lurer på hvor den er blitt av.
vBulletin® v4.0.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.