+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 32

Tråd: uff, hva skal jeg gjøre?

Uregistrert Uregistrert gjest

uff, hva skal jeg gjøre?

Driver å rydder soverummet, og skal samle sammen tøy som skal vaskes, tar tak i buksa til samboern, og ut detter en konvorlutt med en kvinnelig håndskrift. Og dette brevet er da skrevet til han. Instinktet mitt forteller meg at det å lese dette brevet er et must, selvom jeg vet at det ikke er lov å lese andres brev.
    Setter meg ned på sengekanten og leser. Dette brevet er datert 27.12.04. Hvor hun takker for en flott natt sammen med han ved en spesiell dato, begynner å tenke tilbake, og finner ut at dette var den helgen han var på "forretningsreise med jobben".
    Ikke nok med dette, men det er underskrevet med navnet til xsamboern hans, som han har ei datter med.
    Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre. Må vel konfrontere han med dette når han kommer fra jobb. Nå sitter jeg å lurer på hvor lenge dette har holdt på. Har bare lyst til å pakke kofferten og ta med meg sønnen vår på 6 mnd hjem til foreldrene mine.
    Var det riktig av meg å lese dette brevet?

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Uregistrert
    Driver å rydder soverummet, og skal samle sammen tøy som skal vaskes, tar tak i buksa til samboern, og ut detter en konvorlutt med en kvinnelig håndskrift. Og dette brevet er da skrevet til han. Instinktet mitt forteller meg at det å lese dette brevet er et must, selvom jeg vet at det ikke er lov å lese andres brev.
    Setter meg ned på sengekanten og leser. Dette brevet er datert 27.12.04. Hvor hun takker for en flott natt sammen med han ved en spesiell dato, begynner å tenke tilbake, og finner ut at dette var den helgen han var på "forretningsreise med jobben".
    Ikke nok med dette, men det er underskrevet med navnet til xsamboern hans, som han har ei datter med.
    Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre. Må vel konfrontere han med dette når han kommer fra jobb. Nå sitter jeg å lurer på hvor lenge dette har holdt på. Har bare lyst til å pakke kofferten og ta med meg sønnen vår på 6 mnd hjem til foreldrene mine.
    Var det riktig av meg å lese dette brevet?
    Ja det syntes jeg var riktig av deg...hadde gjort akkurat det samme, tror jeg, eller vist ham det når han kom hjem, og forlangt å få lese det...

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Det var vel ikke helt riktig å lese brevet, men på den annen side, så er det ikke riktig av han å holde det skjult for deg.
    JEg ville ha konfrontert han med det. Så får dere ta det fra der.
    Jeg er helt imot utroskap, så jeg ville nok reist fra han, evt kasta han ut. MEN det er viktig at dere snakker om det.
    OG du vet jo ikke om det som står i brevet er sant. Kanskje ex-samboeren ikke skriver sannheten.
    Får håpe samboeren din er ærlig med deg.

Lykke til.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9
    Jeg tror jeg ville lest brevet hvis det hadde vært meg, om det er riktig er en annen sak. Mannen min og meg har et såpass åpent forhold, at jeg ville vist om det var noe som ikke stemte.

Jeg ville konfrontert samboeren om foretningsreisen. Sier han at han virkelig var på foretningsreise og ikke tilføyde noe om eksen ville jeg fortalt om brevet og dermed avslørt løgnen.(Hvis det er en løgn)
    Hva som hadde skjedd etterpå vet jeg ikke for jeg har aldri opplevd noe slikt.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg vet ikke om det var riktig å lese brevet, men det jeg vet er at jeg hadde gjort akkurat det samme hvis jeg hadde vært i din situasjon. Faktisk så har dette hendt meg også en gang og jeg leste brevet - uten noen som helst form for dårlig samvittighet. Du skal bare gjemme samvittigheten din til side, for her er det ikke du som har gjort noe galt!!!!
    Jeg kjenner jeg blir sint på dine vegne, det er så usselt å drive på slik og jeg håper du virkelig konfronterer dette med ham når han kommer hjem. Håper du er sterk nok til å la ham få høre hva du syns om dette!!!

Lykke til!

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    8
    Det er vel ikke riktigt å lese andre sin post hvis dere ikke har det åpent mellom dere med dette.
    Eg får lese alt som kommer til min samboer, men det er vel forskjelligt i alle forhold.
    Eg hadde garantert konfrontert han med dette og eg er vel den personen som hadde pakket korferten og dratt.
    Men man kan jo aldri vite før vi står i den situvasjonen.

Håper alt ordner seg til det beste for deg.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Jeg synes at siden dette er samboeren din, har du all rett til å lese brevet, dere lever jo sammen og skal være sammen om alt......og jeg ville gjort det samme i din situasjon!

Mitt råd er at du konfronterer ham med dette. Den eneste måten å få noe sånt ut av en mann er å gå rett på, det er min erfaring. Så får du ta det som sagt lenger opp her, når det er gjort.
    Om han har latt brevet ligge der med vilje, tenkte jeg på, kan tyde på at han vil bli tatt for dette.....
    Uansett bør du vise ham brevet og spørre ham hva han vil....

I min situasjon, tok jeg mot til meg og ringte denne andre (burugla), fikk bekreftet det jeg hadde anelser om og konfronterte ham med at jeg hadde snakket med henne. Da kom alt for en dag.

Jeg håper han er mann nok til å innrømme hva han har gjort.

Ønsker deg lykke til, uansett hva du gjør...

Klem :v1:

Helene

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Ingen tvil. Det var riktig av deg å lese brevet. Hvis han virkelig ville skjule dette så burdte han gjort det på en bedre måte enn å ha brevet liggende i lomma si for lommene må jo sjekkes når klærne skal vaskes. Huff... Føler med deg nå, har opplevd at han jeg var sammen med før var utro og det er en vond vond følelse. Håper du får svar på hva som skjer og at du kommer deg gjennom dette.

Klem :v1:

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    jeg hadde dratt ja, du kan jo legge brevet på senga?

om det var riktig å lese det eller ikke, det er jeg ikke sikker på, men det han har gjort er iallefall ikke riktig!

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Helt enig med alle her.,..

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Jeg må si at jeg hadde nok lest brevet selv, og konfrontert han med det etterhvert. Om det er riktig eller ikke vet jeg ikke helt, det er ikke riktig å holde slikt skjult heller.. Når jeg begynner å tenke etter kunne jeg vel bare skrevt at jeg er enig med dere alle jeg også :03:

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Det er vel ikke værre at du leste brevet hans, enn at han har holdt hemmeligheter for deg, og muligens har han også vært utro? Ville ikke hatt dårlig samvittighet!FY :s31: så sint jeg hadde blitt!! Og gjett om han skulle ha fått hørt det da han kom hjem. Ville ha lagt brevet på middagstallerkenen hans. Værsågod, ha en fin middag!! Og så skulle jeg sittet der og sett reaksjonen hans. Jeg ville spurt noen om å ha babyen også, for jeg kan ikke tenke meg det blir tid til mye snakk sammen når h*n er der! Tror nok det ville blitt en trist situasjon her i huset, med meg som hadde grått og grått. Ikke særlig å ha babyen der da.

Lykke til. Aller helst håper jeg han ikke har vært utro for din del. Men uansett hva han hadde sagt, ville jeg ringt henne og konfrontert henne også med det hun har skrevet.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    29
    Poengstyrke
    8
    Vil si at jeg er enig med de andre her. Hadde konfrontert han med det jeg har fått med meg iallefall.....

Håper alt ordner seg:v3:

Hilsen Camilla, Mamman til Robin (13.08.00) og Kevin (13.10.06)

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Jeg hadde kanskje først nevnt noe om husker du den helga du var på tur... skjedde det noe spesielt da? Om han nekter hadde jeg spurt om han hadde vært i kontakt med den jenta i det siste... hvis han fortsatt nekter hadde jeg vist han brevet, og bedt om forklaring.

Hadde ikke hatt noe dårlig samvittighet for å lest brevet...

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Joda jeg kjenner meg selv såpass godt at æ vet æ åssa ville ha lest det brevet.
    Hvordan min første oppførsel overfor han, vet jeg ikke, men er mulig jeg ville dratt litt på "fisketur" først for å se reaksjonen hans.
    Kanskje også bare sett hvordan han reagerte når buksa var i vaskemaskinen og han ikke fant brevet lenger.

Ville han blitt stresset??????

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Hva skal jeg gjøre?
    av Mocca i kategorien Sex og samliv
    Svar: 20
    Siste innlegg: 15-10-05, 23:43
  2. Skal vi gjøre noe moro?
    av Alfa i kategorien Generell debatt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 21-09-05, 09:21