+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 21

Tråd: Hva skal jeg gjøre?

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Er helt fortvilet nå.. På lørdag hadde jeg og samboeren min verdens herligste natt sammen. Alt var fortryllende og romantisk. Nesten som på film! Jeg var så lykkelig.
    Forholdet vårt har vært i berg-og -dal-bane-humør den siste perioden. Ikke noe alvorlig.. sånn vanlig krangling forhold får når man har vært sammen en tid.

Om søndagen var jeg litt nedfor fordi ingen husket meg på morsdagen. Samboeren min muntret meg opp å sa at han skulle ta med seg Daniel og ordne noe til meg på mandagen. Mandagen kom og samboeren min gjorde ingenting.. Ikke hentet han Daniel i barnehagen som han hadde lovet ingenting. Jeg ble jo litt skuffet over dette også.. Jeg hadde jo gledet meg sånn! :(

I går på tirsdagen så braket det løs her tidlig på morgenen! Det var tomt for glansvask til vaskemaskinen.. "Du må si ifra når det er slutt på ting her!!" Sier samboeren min. "oi, glemte og kjøpe det jeg" svarer jeg.. Også er han så sinna over at jeg glemmer og ditten og datten. Jeg mister mål og mæle helt. Jeg har jo ikke gjort noe galt.. sto der i pysjen jeg og hadde ikke rukket og si noen ting! Jeg hadde sagt i fra om at vi hadde slutt på glansvask. Det var han som ba meg vente med å kjøpe det til vi fikk penger neste gang. Desverre for min del gikk det i glemmeboken. Men det er da ikke noe å bli sinna for det! :evil:

Senere ble han også sur for at jeg ikke hadde kjøpt støvsugeposer.. Det var litt vanskelig for meg når han hadde alle pengene. Jeg kunne jo ikke akkuratt stjele de posene heller? Så jeg spurte pent om han kunne kjøpe med poser hjem i fra jobben. Og da eksploderte det en bombe til.. Det var alt fra A til Å som kom på en gang. Jeg blir jo etterhverdt sur jeg også og brøler ut "Når ble du husmora her i huset da?? La meg ordne mitt du så tar du deg av ditt!!" Da gikk han og snakket ikke med meg resten av kvelden.

Når vi la oss på kvelden sier han.. "hvis du er sånn som du har vært i dag i morgen også, så orker ikke jeg og være hjemme.." I alle dager! Har jeg gjort noe galt?? Er da menneskelig og glemme 2 ting i løpet av 14 dager!
    Jeg sa ingenting og håpet på bedre humør hos han neste morgen.

Neste morgen...

Vi står opp å skal spise frokost før Daniel skal leveres i barnehagen. Jeg ga Daniel en yoghurt.. Etter jeg hadde åpnet yoghurten sier han "den der skal vel Daniel ha med i barnehagen i dag?" I og med at jeg hadde tatt av lokket og puttet skjeen nedi sier jeg.. Er ikke det litt sent å tenke på nå æ? Har liksom åpna den allerede..

Også reiser han seg opp og går.. Jeg regner med at han gikk på do, men etter en stund måtte jeg gå å se etter. Da hadde han gått å lagt seg igjen. Hva er det? spurte jeg. " Jeg gidder ikke å være oppe sammen med deg så lenge du er på det lunet der. orker ikke samme ******* som i går"
    Jeg får nok et hakeslipp. Nå fatter jeg ingenting. Jeg har smilt og vi har koset oss hele morgenen, alt jeg gjorde var å gi sønnen min en yoghurt! Er det kriminellt da???

Jeg drar ikke hjem etter barnehagen til tross for at vi har fri i dag begge to. Dro å besøkte faren min. Etter et par timer ringer jeg han får å høre om han har stått opp og om han er i bedre form.
    Da gidder han ikke å prate med meg. "Jeg gidder ikke å prate med deg så lenge du bare er ute etter bråk" sier han.. Også spør han om jeg har PMS!!

Hva i all verden har skjedd med gutten?? Spurte om det var noe som plaget ham og om det var noe jeg gjør galt. Han sitter bare borte i sofakroken og ser på fotball med surt ansikt og svarer ikke på noen ting.

Er helt fortvilet her og vet ikke hva jeg skal gjøre?? Er menn helt gale eller? Eller har jeg vært urimelig? Lurer virkelig på om jeg er skikkelig bitch... Kunne tro jeg hadde vært utro eller noe jo..

Noen som har noen råd til meg???
    Klem Monica
    Daniel :ball20: & Sebastian :smokk:

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    0
    Slik som du skriver det så kan ikke jeg fatte at du har gjort noe som helst galt. Kan han ha problemer du ikke vet om, og som han ikke vil fortelle deg???
    Hvis dette fortsetter så får du be ham holde kjeft til han slutter å oppfører seg som en bortskjemt guttunge.

:luck: !!
    ----------- bil 73 ----------------
    Mamma til to store og en liten

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    ja, de er ikke så greie de mannfolka bestandig!!!!

Kan det ha noe med de "prosjektene" hans å gjøre, at han har litt mye å gjøre for tida?

Det unnskylder jo ingenting, men kan kanskje gi en forklaring. Utrolig hvor ustabil man kan bli av stress....

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Er jo ikke så lett når han ikke sier noe. Hadde han fortalt meg hva det var kunne jeg jo holdt meg litt unna eller noe..

Han har ikke sagt et ord til meg i hele kveld, og jeg får helt angst av hele situasjonen. Vet ikke om jeg skal le, grine eller bli sinna!

Han har litt lett for å bli sinna.. det har han alltid vært.. men dette tar kaka!
    Klem Monica

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Dette hørtes ikke bra ut, er han sliten eller har han andre problemer som han ikke bil snakke om? Er dette slik han er til vanlig, eller er forandringen kommet nå?

Slik som det er nå kan det jo ikke fortsette, da må dere vurdere å gå fra hverandre, harde ord. Men et forholde skal ikke være slik som dette, man har lov til å ha sure dager like mye som man har glade dager.

Lykke til, å ta en liten prat med han.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Det er ikke så mye jobbing om dagen heller. Han har det akkuratt slik han vil ha det.. Han sitter og leker seg med hobbyene sine på fritiden.. Kan liksom ikke skjønne grunnen til dette humøret :roll:

Han kan vel ha litt tendenser til slik oppførsel ellers også.

Men jeg elsker han jo så høyt. Det gjør sønnen min også.. Først mistet jeg barnefaren til Daniel.. da var Daniel så liten. Ble sammen med samboeren min for 2 år siden.. Daniel har jo blitt veldig knyttet.

Vi for vel ty til familieterapi eller noe før man tar et slikt steg. Jeg ønsker å gifte meg jeg og få flere barn og være lykkelig med han resten av livet.
    Men før jeg gir mitt Ja må denne oppførselen her bli borte da.. :o
    Klem Monica

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Men jeg antar det er hobbyene jeg snakket om - kanskje de krever litt for mye? Ikke vet jeg.

Har en mann med litt kort lunte om dagen også, han jobber jo så det er bare såvidt jeg ser han om dagen.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Nei da, han spiller spill og koser seg skikkelig.

Er ikke noe sånn "jobb-hobby" liksom..
    Klem Monica

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Mocca: Dette var leit å høre. Men du sier jo selv at dere kanskje må gå i familie terapi. Hvorfor ikke gjør det da? Det er ofte lang vendte tid, så det er best å ringe så fort som mulig.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Du for se på auraen hans; så kanskje du finner ut hva han sliter med (!)

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Vi hadde en skikkelig "slåsskamp" i natt.. Ser ut at vi fikk blåst bort det verste nå.. Vi åpnet oss begge to og la alle kortene på bordet..

Prøver å se auraen hans jeg.. Hmm enten så ser jeg den ikke. Eller så har han ingen
    Klem Monica

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Det var bra. Får håpe det er i orden igjen nå da!

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Uregistrert Uregistrert gjest
    hei men det er ikke som berg og dalbane

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Eh...det siste innlegget forstod jeg ikke helt?
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Eh...det siste innlegget forstod jeg ikke helt?
    ikke jeg heller!

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Skal vi gjøre noe moro?
    av Alfa i kategorien Generell debatt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 21-09-05, 09:21
  2. uff, hva skal jeg gjøre?
    av Uregistrert i kategorien Sex og samliv
    Svar: 31
    Siste innlegg: 17-04-05, 22:53