+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Heide-Park i Tyskland

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Heide-Park i Tyskland

Hei!
    I fjor sommer var vi i en park i Tyskland som heter Heide Park.
    http://www.heide-park.de
    Det var jeg, samboeren min og hans to barn (8 og 10 år) og vi reiste sammen med et vennepar som har 2 barn hver. De hadde vært der året før, men vi hadde aldri hørt om stedet. Men det ble med enn vellykket. Vi tok ferga til Kiel og kjørte ca 1 1/2 time derfra. Det lå en campingplass ca. 800 meter unna parken. Dette var en fornøyelsespark hvor det er bare å kjøpe 2 dagerspass med en gang. Det er så stort at man rekker ikke over alt på en dag. Det er karuseller både for liten og stor og er tli og med en stor lekeplass med fontener der barne kan løpe rundt og sprute på hverandre. Ta med håndkle og ekstra truse og kle av barna så de løper i trusa på denne plassen. Vi var 10 som dro sammen. 4 voksne og 6 barn. De to jentene var 5 år og gutta var 7,8,8 og 10. Det var moro for ALLE og vi skal tilbake i år alle sammen.
    Anbefales på det sterkeste.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Takk for tipset. Jeg har aldri hørt om den parken, skal innrømme det.:04:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Har masse bilder så det er bare å si ifra hvis jeg skal poste noen.
    En times eller no kjøring sør for denne parken så er det er kombinert dyrepark og fornøyelsespark hvor man kan kjøre bilen gjennom dyreparken. Midt i parken er det en parkeringsplass der man kan sette fra seg bilen og klappe og mate esler, geiter og rådyr. En halvtime en annen vei finnes det et Tanks-museum. Moro for små og store gutter.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Takker for tipset. Men Tyskland er liksom ikke et sted vi drømmer om å dra til. Vi har vært der en gang før, og sambisen og hans kompis ble matforgiftet, og ingen var særlig villig til å snakke engelsk. Min tante er gift med en tysker, og det er en merkelig skrue.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    13
    Takk for tipset:03: Jeg har aldri hørt om stedet heller...:03:
    Britt og de tre trollungene:01:

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    Heide park er een fin familiepark har vært der. den ligger ikke så veldig langt fra Hamburg, og når man er i området hadde jeg stukket innom Bremen...det er en koselig liten by også ikke så veldig langt unna heidepark....
    var der for noen år siden med ett kor...barn og ungdomer og voksne vi koste oss like mye.....tigershowet var en skuffelse det var tydelig at tigrene var godt foret på forhånd og helst ville sove...:06: ett lite tips..lurt å ta reisesyketabeletter visst dere har tenkt å ta berg og dal banen mere en en gang......:03:
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. båt mellom stavanger og tyskland
    av mara i kategorien Reiseliv
    Svar: 7
    Siste innlegg: 24-05-07, 17:43

Bokmerker (linker)