+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 21 av 21

Tråd: Nå kommer ordene

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone
    Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    May 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Poopsi
    [quote:e88e2064eb="Tone"]Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:[/quote:e88e2064eb]

og kaller det sjokoladekake?....
    Hilsen Trebarnsmamma til
    15 år 17 år og 19 år

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sitat Opprinnelig lagt inn av trebarnsmamma
    [quote:364cac017b="Poopsi"][quote:364cac017b="Tone"]Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:[/quote:364cac017b]

og kaller det sjokoladekake?....[/quote:364cac017b]

:lollol:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    [quote:8e7cc4ed39="Poopsi"][quote:8e7cc4ed39="Tone"]Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:[/quote:8e7cc4ed39]

og kaller det sjokoladekake?....[/quote:8e7cc4ed39]

:mangesmi:

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    [quote:58b0ba5a29="Poopsi"][quote:58b0ba5a29="Tone"]Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:[/quote:58b0ba5a29]

og kaller det sjokoladekake?....[/quote:58b0ba5a29]

:tunge82:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    [quote:99d264d5fb="Poopsi"][quote:99d264d5fb="Tone"]Kanskje han nekter å si noe mere...-han ønsket seg jo sjokoladekake og fikk fiskepinner Hadde nekta å si mere jeg ivertfall!!!! :green: [/i]
    Er helt enig

Men siden det er tre som liker fiskepinner, strekker jeg meg til max en gang i mnd.... stort sett en gang hver annen mnd. :roll:[/quote:99d264d5fb]

og kaller det sjokoladekake?....[/quote:99d264d5fb]

:mangesmi: :cool10:

kom til å tenke på Marius ( da han var ca 3)...vi skulle ha fisk (laks) til middag...han spurte hva det var og Tom svarte kylling...Marius spiste litt, men plutselig kom det; jeg liker ikke rosa kylling jeg,-bedre med pølser...

-Tone-

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Å lese mellom ordene.....
    av dragonfly i kategorien Barnas gullkorn
    Svar: 11
    Siste innlegg: 09-05-08, 23:14
  2. Alle disse ordene.
    av Fru Blom i kategorien Barnas gullkorn
    Svar: 8
    Siste innlegg: 07-02-06, 15:38