Hvilke TV-kanaler har dere, og hvilke ser du mest på?
Hvilke TV-kanaler har dere, og hvilke ser du mest på?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Nrk1 og nrk2
Tv2
Tv3 - norsk, dansk og svensk
Ztv
Og noe annet merkelig som jeg aldri ser på, svenske og danske og sånn rart
Ser like mye eller lite kan man vel si på alt sammen jeg..
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg har kabel-tv...og det er 18 kanaler her, tror jeg...
Jeg ser mest på tv 2 og tv 3, bbc prime...og tvN, så går det jo barne-tv på nrk og de hersens tegnefilmene på Cartoon og Fox...
Men nå har det seg jo slik her da, at tv'n plutselig ikke virker pga. strøm-mangel. Pussig forresten at det aldri skjer etter leggetiden til Håkon...:06:
-Tone-
Vi har Nrk1, Nrk2, Tv2, Tv3, TvN, Tv4, Cnn, Eurosport, Discovery, Jetix, Mtv, BBCPrime, Hallmark, Svensk TV1- og 2, AnimalPlanet, Lokaltv
Ser mest på Nrk1, Tv2, Tv3, TvN og AnimalPlanet. Ungene ser mest på Jetix.
Men jeg lurte på om jeg skulle ha familiepakken i tillegg...(Jeg ser jo sååå mye på TV :03: )
Den består av:
TCM - Turner Classic MoviesNational Geographic ChannelCartoon NetworkTravel ChannelVH1CNBCDiscovery Travel & AdventureDiscovery ScienceDiscovery CivilisationAdventure OneVH1 ClassicSky NewsAdult ChannelNickelodeonStar!Extreme SportsBBC WorldEurosportnewsBBC FoodViasat SportZTVViasat ActionViasat NaturePlayboyShowtime
Er det noen av dere som f.eks. ser på Star! og Cartoon... ? Og hva med dansk tv2?
Og ville dere hatt pakken med TV1000 eller Canal+ ?
Sist endret av Alfa; 01-02-05 kl 09:59.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
ser på tv3 - norsk, svensk og dansk
tv2
nrk - sport
tvnorge
(og trykker meg igjennom alle kanalene med jevne mellomrom - kan jo være noe spennende!)
Vi har parabol, så ganske mange kanaler ja.
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Nrk 1Nrk 2
Tv 2 ,Tv Norge ogTV3 norsk ,svensk og dansk
Ztv....
Tv norge og Tv 2 er mine favoritter:05:
Sist endret av merete g; 01-02-05 kl 10:01.
Har alle kanalene til canal digital og viasat - har parabol........
Ser mye på filmkanalene, tv2, tvN, Tv3 (nor, sve, dan) og CNN..... Ungene elsker Disneychannel.
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
[QUOTE=Anne Lise]Vi har Nrk1, Nrk2, Tv2, Tv3, TvN, Tv4, Cnn, Eurosport, Discovery, Jetix, Mtv, BBCPrime, Hallmark, Svensk TV1- og 2, AnimalPlanet, Lokaltv
QUOTE]
Har samme vi - men i tillegg har vi National Georaphic
Her er TV-tittinga mest fordelt mellom NRK1, Tv2, Tv3, TvN, Tv4. Men, titter i ny og ne på Discovery, BBC og Animal Planet. De andre kanalene er det sjelden jeg er innom. Poden ser selfølgelig på Jetix.
Vi har Viasat parabol og litt på kabeltv. Jeg ser mest på Tv2, Tv3 kanalene og TvNorge. Samme gjør Ove.
Ungene liker Disneychannel og Cartoon best.
Jeg liker også å se på Reality channel og National Geographic...er mye morsomt der....
Helene
![]()
Har nrk 1 og 2, tv2, tvn, tv3, svt1 og 2, bbc prime, discovery i flere utgaver, tv5, ztv, cnn, bbc world, nature,mtv, jetix, cartoon network + en del til.
Ser på bbc prime, tv3, tv2, tvnorge og nrk. Har faste programmer på alle kanalene. Også ser ungene på jetix og cartoon network.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Vi har bare NRK1 og Tv2, vi![]()
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Aner ikke hva vi har jeg - men det er vel grunnpakken til canal digital
de kanalene jeg stort sett ser på er NRK1 på fredagskvelden og rundt barne-tv-tid, tv2, tv3 og tvnorge. Ellers litt på Discovery og Animal Planet. De andre får stort sett være i fred hvis ikke jeg er i ekstremt zappe-humør...
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Går det noe bra på Dansk tv 2, Tove? Og er f.eks. Travel så bra at det er verdt å utvide tilbudet?
Vi kjøpte oss en ny TV i går nemlig, så nå behøver vi ikke krangle om hva vi skal se :01:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Vi har Tv2, TvNorge,Nrk 1, Nrk2, Animal, Discovery, CNN, Cartoon network, Jetix, Nickleodeon, Hallmark, TCM, BBC og en hel drøss med andre utenlandske kanaler. I tillegg har vi Tv3 via kabelen til naboen via loftsluka.![]()
Ser mest på Tv2 og TvNorge, men hadde nok sett mer påTv3 hvis den hadde "ligget" i tvèn. Veronika ser mest på Animal og Jetix.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)