+ Svar på tråd
Side 1 av 23 1 2 3 11 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 331

Tråd: Lost

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15

Lost

Ny serie på tv-norge. Det er pause akkurat nå, men virket ok. skal ned å se videre nå.

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Har sett ja - MÅ sees videre !!!!!!!!!! Spennende !!!!!!

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Fikk med meg siste del. Vi har t.o.m episode 9 på dataen så jeg må nok se begynnelsen også.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Bedre enn «Robinson»

TV: Det er fristende å si at «Lost» er enda verre enn «Robinson». Men selvfølgelig er denne nye tv-serien atskillig bedre tv-underholdning.
    LOST

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/4473589.html

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Både jeg og gubben var enige om at dette var bra. Heldigvis siden jeg okkuperer tvn med alt jeg MÅ se:04:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Så den ikke jeg, men mannfolka her satt og så, hørte rykter om at et er en slik eviglang serie, uten slutt, da klarer jeg aldri følge med uansett, Ser riktignok på Eastenders av og til, men der holder det med ca 1 gang i uken for å holde tråden..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove
    Så den ikke jeg, men mannfolka her satt og så, hørte rykter om at et er en slik eviglang serie, uten slutt, da klarer jeg aldri følge med uansett, Ser riktignok på Eastenders av og til, men der holder det med ca 1 gang i uken for å holde tråden..
    Jeg kikket i Se&Hør for å se hvor mange episoder det var, og når det ikke står, så gidder jeg ikke føle med. Det blir for tåpelig å lage en serie om folk som bor på en øy for evig og alltid etter en flystyrt, og som aldri blir funnet eller som aldri dør :08: Og tyne dette ut i episode etter episode, da klarer jeg bare ikke synes dette er noe bra!!
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    det var spennende så jeg skal nok følge med ja.....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Tja så bare slutten, for jeg må jo få med meg skolen på nrk. Eller, i går glemte jeg den også

Så jo litt spennende ut, meeeen huff er det sånn over mange episoder og uten slutt, da vet jeg ikke om jeg orker. Det var den jo alt for spennende til .....

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Jeg kikket i Se&Hør for å se hvor mange episoder det var, og når det ikke står, så gidder jeg ikke føle med. Det blir for tåpelig å lage en serie om folk som bor på en øy for evig og alltid etter en flystyrt, og som aldri blir funnet eller som aldri dør :08: Og tyne dette ut i episode etter episode, da klarer jeg bare ikke synes dette er noe bra!!
    helt enig:03:

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Yngste kom hjem fra skola,i kveld skulle han Lost.Jeg så litt syns det virket litt unatulig enkelte ting, etter min mennig.Faren sa det er ikke noe til film,har bare ternig kast 3..... nei den er bra ,var svaret han fikk fra sønnen sin. Så han så han ferdig :03:

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    9
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elapela
    Egentlig enig....men etter å ha sett første episode så må jeg liksom bare følge med videre også da...... :06:

-Skal du vinne, må du våge-

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    Æsj, det var jo en dritt bra serie jo!!! Og nå sier dere at den ikke har noe slutt!!! Nå ble jeg sur

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Stine
    Æsj, det var jo en dritt bra serie jo!!! Og nå sier dere at den ikke har noe slutt!!! Nå ble jeg sur
    jeg også - men jeg må nok følge med fordeom!

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Greide å sovne på sofaen 10 min. før det begynte i går jeg.
    Men etter å ha desperat sjekket ukesprogrammet, så så jeg at den kommer i reprise sent i morgen kveld. :02:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

+ Svar på tråd
Side 1 av 23 1 2 3 11 ... SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine