Ny serie på tv-norge. Det er pause akkurat nå, men virket ok. skal ned å se videre nå.
Ny serie på tv-norge. Det er pause akkurat nå, men virket ok. skal ned å se videre nå.
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Har sett ja - MÅ sees videre !!!!!!!!!! Spennende !!!!!!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Fikk med meg siste del. Vi har t.o.m episode 9 på dataen så jeg må nok se begynnelsen også.
Bedre enn «Robinson»
TV: Det er fristende å si at «Lost» er enda verre enn «Robinson». Men selvfølgelig er denne nye tv-serien atskillig bedre tv-underholdning.
LOST
http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/4473589.html
Både jeg og gubben var enige om at dette var bra. Heldigvis siden jeg okkuperer tvn med alt jeg MÅ se:04:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Så den ikke jeg, men mannfolka her satt og så, hørte rykter om at et er en slik eviglang serie, uten slutt, da klarer jeg aldri følge med uansett, Ser riktignok på Eastenders av og til, men der holder det med ca 1 gang i uken for å holde tråden..
Jeg kikket i Se&Hør for å se hvor mange episoder det var, og når det ikke står, så gidder jeg ikke føle med. Det blir for tåpelig å lage en serie om folk som bor på en øy for evig og alltid etter en flystyrt, og som aldri blir funnet eller som aldri dør :08: Og tyne dette ut i episode etter episode, da klarer jeg bare ikke synes dette er noe bra!!Opprinnelig lagt inn av Tove
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
det var spennende så jeg skal nok følge med ja.....
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Tja så bare slutten, for jeg må jo få med meg skolen på nrk. Eller, i går glemte jeg den også![]()
Så jo litt spennende ut, meeeen huff er det sånn over mange episoder og uten slutt, da vet jeg ikke om jeg orker. Det var den jo alt for spennende til .....
Yngste kom hjem fra skola,i kveld skulle han Lost.Jeg så litt syns det virket litt unatulig enkelte ting, etter min mennig.Faren sa det er ikke noe til film,har bare ternig kast 3..... nei den er bra ,var svaret han fikk fra sønnen sin. Så han så han ferdig :03:
Egentlig enig....men etter å ha sett første episode så må jeg liksom bare følge med videre også da...... :06:Opprinnelig lagt inn av Elapela
-Skal du vinne, må du våge-
Æsj, det var jo en dritt bra serie jo!!! Og nå sier dere at den ikke har noe slutt!!! Nå ble jeg sur![]()
jeg også - men jeg må nok følge med fordeom!Opprinnelig lagt inn av Stine
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Greide å sovne på sofaen 10 min. før det begynte i går jeg.![]()
Men etter å ha desperat sjekket ukesprogrammet, så så jeg at den kommer i reprise sent i morgen kveld. :02:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)