Pleier du å gjøre noe spesiellt for din egen mor på morsdagen ?:01:
Pleier du å gjøre noe spesiellt for din egen mor på morsdagen ?:01:
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Meg og søsteren min finner alltid på noen - noen ganger stort, andre ganger smått - men alltid en oppmerksomhet. I år har vi ikke vært helt i vinden - så det blir ikke så voldsomt : en flaske vin og selvfølgelig en stor bukett blomster.
Det hørtes hyggelig ut :01: Jeg er ofte litt sent ute, men mammaen min er sååååå glad for en hyggelig telefonsamtale. Hvis jeg har husket det . blir det en bestilt blomsterbukett. Mine foreldre bor et stykke unna, men vi har et veldig godt forhold alikavel. Hun stiller alltid opp og er utrolig glad i sine sv,sønner og barnebarn :02:Opprinnelig lagt inn av Klara
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Moderen bor ikke her - så joda - det blir selfølgelig gratulasjoner over telefonen. glemte å ta det med i svaret mitt.
I mprgen reiser mine foreldre til syden, så det blir bare en tekstmelding fra meg til mamma.
Pleier å kjøpe en blomst, men ville ikke det i år siden de skulle reise bort. Jeg kommer til å kjøpe en når de kommer hjem fra ferie.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Tja si det, er ikke så flink der heller, men pleier møte opp til en kaffe kopp og spise den kaka ho ha baka. Fordi hun forventer besøk og ingen pakker.
Som oftes har jeg pakke med også, men hvis jeg ikke har ordnet det, da tar jeg henne på orde og viser at vi kommer, som hun synes er det beste.
Hun liker ikke at vi bruker penger på henne.![]()
Pleier sende blomster til mamma jeg, men det har jeg altså glemt i år - :04: har hatt så mye å gjøre, huff - slemme meg...
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Men - da kan du jo bare overraske henne på Valentines day :03:Opprinnelig lagt inn av Lise
jeg pleier å være ekstra snill med mamma,. siden vi bor i samme hus også liksom:06:
Jeg heter Tonje og er 13 år.. på fritiden driver jeg med friidrett og sang![]()
Mens hun fortsatt levde pleide jeg alltid å invitere på kaffe hos oss, i år kommer bestemoren min og faren min som har bursdag i dag.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Siden min mamma bor 30 mil unna meg, så bruker jeg å sende en bildehilsen på dagen, med noen albumark av ungene.
I tillegg lager vi flotte morsdagskort som vi sender samtidig.
Men noe mer enn DET blir det ikke...
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
Hun er desverre godt bort,her er det bare meg som for oppmerksomhet på dagen...
Jeg sender en sms "til andre siden av jorda" akkurat nå! :03:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Vanligvis så har vi pleid å reise dit på morsdagen, med blomster, gave og en kake.
I år orket vi ikke, så det ble en tlf, også får hun gaven til neste helg.:03:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Vi skal til Mamma og spise middag i ettermiddag. Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av det...Så jeg har ikke kjøpt gave eller noe. Hun sier selv at morsdag er noe tull som butikkene har funnet på for å selge. Men etter at jeg selv har blitt mor ønsker jeg å gjøre mer ut av det enn min mor gjør. Så jeg tar litt av...Stakkars Sofie![]()
Bokmerker (linker)