Blir du blå i munn, tenner og tunge av rødvin.
Jeg blir kjempe blå, og trenger ikke ha drukket mange munnene med rødvin før jeg er knall blå.
Mannen blir ikke blå:09:
Blir du blå i munn, tenner og tunge av rødvin.
Jeg blir kjempe blå, og trenger ikke ha drukket mange munnene med rødvin før jeg er knall blå.
Mannen blir ikke blå:09:
Blir han ikke?? Jeg blir blå av noen rødviner, ikke av alle. Spørs hvor mye garvesyre det er i vinen.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Nei han blir ikke blå. Jeg kan sitte og drikke et par slurker og allerede bli blå, han har ikke antydning en gang etter et par tre glass.Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Ikke alle vinene jeg blir like blå av, men det finnes få eller ingen jeg ikke blir blå i det hele tatt.
Da gjør du som meg: ta med deg en sitron eller en lime (den er mindre). Skjær en båt, gni den mot tennene og vips så er de fine og hvite igjenEt absolutt must når du drikker rødvin og skal på byn iallefall :03:
Drikker ikke vin jeg, så jeg visste ikke at vin kunne "farge" av!
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Jøss funker det? Har jeg aldri hørt - men skal skrive meg det bak øret. Det ser jo ikke spesielt stilig ut med blåe tenner når man skal ut på byen.Opprinnelig lagt inn av sol
Ja, det funker på meg iallefall. Jeg har som regel alltid sitron eller lime med meg på vorspill jeg :04:Opprinnelig lagt inn av Klara
Blir ikke blå, jeg....
Du må finne deg en vin som ikke farger :03:
Ble ikke blå av Masi'n du heller Tornerose??!
-Tone-
Jeg tror ikke det. Ikke som jeg registrerte iallefall, hvis ikke dere andre så det? Det ble jo en del tenner vist den kvelden, så noen må jo ha sett det hvis jeg ble skikkelig blå da :03:Opprinnelig lagt inn av Tone
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Er litt uretferdig det der med om man blir blå eller ikke blå. Men takker sol for tipset og skal ta det med meg videre i livet. :26:
Hadde du det på Fredagen da? Huff dette tipset har jeg glemt.Opprinnelig lagt inn av sol
Men var sikkert en del som merket at jeg ikke tuller med at jeg blir BLÅ, eller får litt sjev leppestift. :25:
Men nu er de jo ikke så ille de vinene jeg drakk i helgen da, og Masi blir jeg ikke mye blå av. Derfor kjøper jeg ofte Masi når jeg skal ut.![]()
Ja, hehe, jeg var så sikker på at du ikke hadde truffet leppene da du sminket degOpprinnelig lagt inn av Fillerya
![]()
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Og det var cammiemannen også. Han var så glad da du hadde nevnt det for han spekulerte i om jeg hadde sminket meg i en bil. :25:Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Bokmerker (linker)