hvor ofte ringer/melder du din kjære om dagene (hvis han er på jobb osv?)
bare når det er dødsviktig, eller også bare for å si at du tenker på han??
hvor ofte ringer/melder du din kjære om dagene (hvis han er på jobb osv?)
bare når det er dødsviktig, eller også bare for å si at du tenker på han??
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Kremt... Her ringes, meldes, chattes det hele dagen lang....
Eller hva zap...? :love6:
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Øhm - vi ringer vel 1,2,3,4,5.........38 ganger og melder det dobbelte :)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
må innrømme at det er vanskelig å la være, men jeg skal prøve en ny taktikk "hard to get" så jeg ringer IKKE;)
og mobilen min er avslått...
mara
Han har skjeldent mobilen på, og jeg har det for travelt på jobb til å ringe han... for å si at jeg tenker på han:lol3: Han hadde nok lurt da, og med rette. Er jeg på jobb, tenker jeg rimelig lite på han.;)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Melde kan vi jo ikke da, i og med at jeg knapt har på mobilen min...
Når jeg er hjemme ringer han som oftest. Det er lurest også for jeg aner jo ikke når det er roligere, og når det er hastverk...
Når jeg er på jobb ringer jeg ham, for å fri om skyss hjem...:grin2:
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
nå ringte HAN:love7: men det var for å si noe viktig, vi får ny sofa 2-seter, lik den 3-seteren vi har..... for 500kr!!!
håper det ikke er noe galt med den....
mara
BARE når det er noe viktig/noe jeg vil spørre ham om som ikke kan vente til han kommer hjem! . Ringer aldri for å si at jeg tenker på ham, vi er over det stadiet for mange år siden! :rolleyes: Han sitter inne i fjellet, så der går det ikke an å ringe mobilen hans. Og så sitter han mye i møter på dagtid.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
;) He-he.. Det blir da noen ganger pr. dag ja!:o
Bubble:03: mor til
Mads-91, Marte-93 og Frida-03
Jeg ringer/melder han bare hvis det er noe. Er ikke interessert i å forstyrre han i arbeidet. De har det travelt nok der han jobber.
Og hvis man snur det rundt, så er ikke jeg helle interessert i å bli forstyrra "hele tiden" når jeg jobber.
Det er godt å savne hverandre om dagene, så blir gleden større når han kommer heim.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Må trø til med en forklaring her synes jeg - Sven er trailersjåfør så lenge han kjører så ringer vi hverandre ja - han ringer meg ikke på skolen, da min arbeidssituasjon er litt annerledes enn hans om dere forstår..
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
He-he... Sånn er det for oss som har gubbe med hjul vettu Lise!:)
Nå er jeg heldig da, for min er hjuemme hver dag nå.... Ringer litt likevel vi...![]()
Bubble:03: mor til
Mads-91, Marte-93 og Frida-03
Hvis jeg har noe jeg må spørre om før jeg kommer hjem så ringer jeg eller sender melding. Når jeg selv er på jobb, så har jeg så mye annet å tenke på, at jeg rekker ikke ringe. Ikke før det er på tide å sjekke om han rekker å plukke meg opp på veien hjem ;)
ringer el. sms'er kun hvis det er noe, og det er det ca 2-3 gng pr dag....;)![]()
Elias :he8: - juni- 03 and me'gals :g8: :g8: -16.des. -05
Bokmerker (linker)