har dere andre planer for påsken i år?
Vi skal til Bergen i år tenkte vi. Lenge siden vi har vært der nå, og ungene vil gjerne besøke mormor igjen. Tenkte vi kunne ta ut på dagsturer feks til Voss slik at ungene fikk kjenne snø under beina :)
har dere andre planer for påsken i år?
Vi skal til Bergen i år tenkte vi. Lenge siden vi har vært der nå, og ungene vil gjerne besøke mormor igjen. Tenkte vi kunne ta ut på dagsturer feks til Voss slik at ungene fikk kjenne snø under beina :)
Innrede hus er våre planer..
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Påsken tilbringer vi alltid med base hjemme. Vanligvis drar poden og gubben en tur på hytta arbeidsdagene i påskeuka. Men, i år er alt helt åpent. Gubben skal operere skulderen i morgen - så vi vet rett og slett i hvilken forfatning han vil være når påsken er her.
Må selv innrømme at jeg er STOR tilhenger av bypåske :23: kan klemme inn en og annen skitur - men stort sett kjører vi til sjøen og tenner bål og nyter livet. Vi får se hva som skjer i år.
Her blir vi hjemme...siden vi skal ha bursdag elllers blir det noen småturer..Jeg gleder meg til påska...masse gotterier og full av avslapning:03:
Britt og de tre trollungene:01:
Det er et par gamle mennesker i Trondheim som har bestilt besøk av oldegutten sin, så vi hopper på flyet fredag den 18. og reiser hjem igjen søndag 27. Bypåske i en annen by på oss altså![]()
Tenkte jeg skulle lure Klara (og evnt andre) til et pittelitte treff når jeg først er oppover også da :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Lure du liksom...... :03: Må bare ikke tro du slipper unnaOpprinnelig lagt inn av cammie
Gleder meg masse :49:
Har ikke bestemt oss ennå vi... Vi kan dra til Lhmr om vi vil ha snø, på hytta i Østfold om vi vil ha "vår".. ;)
Har vurdert båttur og andre ting, så vi får se... Kanskje vi blir hjemme og slapper av bare...
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Ingen planer enda, men jeg håper at siste rest i huset er på plass, slik at jeg kan ta en nedvask, mens mannen tar ungene med ut på tur o.l. Så blir det kanskje en tur til fjellet.
4 barnsmamma
Vi reiser til Vega i påska til mine foreldre. Gjett om de gleder seg til å se barnabarna som de ikke har sett siden august da de var her i Stavanger. Dit kommer også min søster med sin 9 årige datter, og min niese (Gabriels gudmor). Gleder meg masse til å være samlet så mange folk. Vi blir borte i 12 dager. Og jeg håper jeg slipper å se en eneste snøflekk!!
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Eldste jenta skal på påske leir, og vi andre skal være hjemme. Kanskje noen dagsturer på fjellet.
Eldste jenta gleder seg masse til å reise på leir - hun skal sove vekke 3 netter.
Jeg gleder meg og gruer meg. Det er første gang hun skal vekk og det ikke er noen kjente voksne til å passe på henne. Men de fikk lov til å ha med mobiltelefon :02: så da slapper jeg mer av. Men de kommer til å bli knallhardt! (for mamma)
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Det blir sikkert kjempespennende for eldstejenta å dra på leir. Og helt sikkert litt rart og fælt for mammaen. :) Godt de får ha med mobiltelefon, da er de jo litt mer tilgjengelig dersom savnet blir for stort :)Opprinnelig lagt inn av dido
Ja det blir nok knall kjekt, jeg har selv vært på leir der mange ganger som liten. Og så er det ikke så langt vekke om det er noe, slik at jeg kan svippe innom. Hun skal reise med ei venninne så det går nok bra. De gleder seg veldig til å handle i kiosken.Opprinnelig lagt inn av sol
![]()
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Jeg skjønner jo at du ikke vil ha noen gjentakelse av ditt siste Trondheimsbesøk der du endte opp syk til slutt...Opprinnelig lagt inn av cammie
:08: :07: :06:
Selv visste jeg faktisk ikke at det var påske enda.. Og plutselig dukket bare de røde dagene opp... så i år tror jeg ikke at jeg rekker påsken..
Planen er i utgangpunktet hytta fra onsdag 23. av, for mannen og jeg jobber frem til da...
Så du stikker ikke innom meg med bussen altså, Cammie???
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
Bokmerker (linker)