Lurer litt på hvilke kjæledyr dere har?
Vi har en hamster på trekvart år. Merkelig skapning. :) Dessuten driver vi å vurderer innkjøp av hund.
Lurer litt på hvilke kjæledyr dere har?
Vi har en hamster på trekvart år. Merkelig skapning. :) Dessuten driver vi å vurderer innkjøp av hund.
Her finnes bare kaniner, her...hybelkaniner som kommer veldig tydelig frem når det er sol innover gulvet ;)
Andre dyr kan vi ikke ha siden allergien "florerer"
Marius har lyst på katt da, men de "gjør seg best på bilder"
-Tone-
Vi har katt.:)
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Mitt svar må bli huskaniner da, siden jeg ikke har hybel :03: Jeg har alltid hatt katter i min oppvekst, men min sambis sier han er allergisk for dem (selv om vi hadde 2 katter tidlig i vår forhold). Sorte langhårete katter er det fineste jeg vet! Men når jeg blir gammel og ungene er flyttet ut av redet, har jeg tenkt å få meg hund. Hvis ikke økonomien er blitt så bra da at jeg bare ønsker å reiseHar hatt kanin og to undulater og akvariefisk i løpet av mitt liv.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Her er det en lang håret Monsegutt,hadde katt i hele min oppvekst.Hadde en perserkatt som hete Elvis før!Den solgte jeg da jeg flyttet...:04:
Jeg har en rottweiler, en huskatt og to Maine Coon- katter.
Får en til utpå sommeren og har startet mitt eget oppdrett.
Ellers har jeg hatt fugler, fisker, rotter, hamstere og hest!!
MAYA - Mamma til Marchel (mai 2000)
Freedoms just another word for nothing left to loose...
Vi har en katt på snart 1 år.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Ingen levende - men noen som beveger seg da man går forbi alikevel... Og jeg liker IKKE kaniner !!! :(
Kan ikke ha husdyr gr. allergi . men er selv oppvokst med alt mulig, hunder, katt, fugl, hamster, kanin osv...
Det jeg IKKE liker ved katter - er at de bare slippes ut også går deakkurat hvor de vil - ingen som tenker på at de faktisk kan gå inn påverandaer og lignende til folk som ikke tåler dem !!!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Eller oppi vognene og tisse dem ut. Det har nemlig naboens to katter gjort med vår vogn. Vi må bare kaste den, det lukter pyton av den. Har lyst på en perser jeg, en innekatt :03:Opprinnelig lagt inn av RanneiH
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Ja - men det er et seriøst problem altså !! Tenkte heller aldri på dette tidligere, men etter at jeg har fått allergikere i hus - blir man veldig mye mer forstått med dette problemet !
Hunder har man i bånd, og kan lære opp til at de skal holde seg på sin egen tomt lissom...
En tankevekker for alle med katt - MANGE tåler dem ikke !! Og katter er noe av det som flest allergikere reagerer sterkt på !.... Desverre...
Klem fra Rannei
Vi har heller ingen dyr pga allergi. Kunne tenkt oss en hund men da må mannen i huste flytte ut så..... Vi har hatt gullfisk i bolle (kjedelig) og vi smugla 2 små skillpadder med oss hjem fra Gran canaria for 5 år siden, og de var enda kjedeligere så de kvitta vi oss med.
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Ja ikke sant dido.... Gullfiskene våre ble med "julenissen" de............... Var såååååååååå lei dem... ;)
Klem fra Rannei
Hund, katt, 2 marsvin, (3 jenter, 1 mann) og masse elefantiske hybelkaniner :01:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hadde og det problemet når jeg hadde vogn stående i garasjen, og en hukatt i huset, nå har vi en kastrert hannkatt, og de går ikke rundt og tisser, det er næmlig ukastrerte hannkatter det lukter så fælt av.Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Bokmerker (linker)