Kjære Sol,du gjør mye mere enn en vert skal være nødt til. Jeg hadde nok sagt noe veeeldig mye verre enn fans bikkje. Må si jeg beundrer tålmodigheten din.
Kjære Sol,du gjør mye mere enn en vert skal være nødt til. Jeg hadde nok sagt noe veeeldig mye verre enn fans bikkje. Må si jeg beundrer tålmodigheten din.
Enig med pippi her... og tillegger : skal denne dama komme på besøk en gang til så får ho enten drite i bikkjene eller ta med bur som de kan være i - hele tiden foruten lufteturer..
Lurer på om ho har det slik hjemme ogsåsyns det er greit at bikkjene driter og tisser inne
Jeg hadde blitt fly forbanna og satt bikkjene i bånd ute..og hadde ikke eier godtatt det så hadde de fått reist hjem.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Å du og du - leste dette høyt til mannen nå og han mente bestemt at vi hadde nok læmpa hundan og kjærringa på dør for lenge siden![]()
Forlang at hun vasker opp etter hundene, herregud er den kjerringa helt blottet for vett eller noe?
Skal jeg komme på besøk å piske ho i gang
Guri sol, nekt henne å ha disse dyrene med flere ganger.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Enkelte skulle ikke hatt lov til å ha hund![]()
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Jeg husker at min mor tok ei av sine truser,en som var litt stram, å klippa hull til halen å tok den på tispa, la så et bind inni, gikk helt fint det, evnt så kan man "snurpe" den litt strammere rundt midjen på hunden. Når vi da skulle gå tur med ho tok vi den bare av....
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Å dærsken, er det muuulig??!! Jeg hadde blitt så forbanna!! Ærlig talt, en ting er hår over alt, men når de tisser og driter inne, så hadde jeg nekta og hatt dem i stua. Og at hun ikke vasker etter dem selv er over min fatteevne. Nå som hun er blitt lettere i kroppen burde det ikke være noe problem for henne lengre...
Neste gang hun spør om å få komme med hundene må du være ærlig å si at du ikke takler dem i ditt hus. Å vaske gulv 9 ganger på en dag høres litt prippent ut da. hehe..Men nå har jeg ikke sett hvordan det så ut der etter dem, men når den ene hunden går å drypper, så skjønner jeg jo at det må gjøres. Utrolig at hun ikke har på bleie...Jeg så engang hunden til Mayas klassevenninne hadde løpetid. Hun kom mot meg og det var bloddråper over hele gulvet. Jeg kjente jeg fikk helt noia "Ikke kom nær meg, ikke ta i meg!" Æsj! Heller ikke dem hadde bleie på hunden inne...
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Stakkar deg,føler virkelig med deg nå,sol. :mc8:
Men, hun reiser vel i morgen?
:) Ha en fin dag :)
Bokmerker (linker)