Hvilken fiskegrateng,syns dere er best.Den du lager selv er aller best,men når det er dårlig tilgang til fisk kjøper jeg ferdig.Da syns jeg den god gammeldags, er den beste...:01:
Hvilken fiskegrateng,syns dere er best.Den du lager selv er aller best,men når det er dårlig tilgang til fisk kjøper jeg ferdig.Da syns jeg den god gammeldags, er den beste...:01:
Hei.
Kan ikke lage selv, men kjøper den samme som du.. Barndoms minner ligger i den smaken:)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg lager selv, men orker jeg ikke, så kjøper jeg også "god gammeldags". Den har litt mere fiskeesmak enn de andre som bare smaker hvit saus.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Hvis jeg ikke lager selv - kjøper jeg stort sett den som er billigst....:04: av og til er god gammeldags på tilbud - men det er vel oftere andre typer, men jeg har ikke merket meg med navn.
Synes også den er god :03: til og med barna liker den :02: Har aldri laget det selv :04:Opprinnelig lagt inn av merete g
http://mitglied.lycos.de/janszen/sig...s/lines247.gif
"Den som ønsker å leve livet om igjen, har overhodet ikke levd"
(Karen Blixen) :05: MIO, mam for 2![]()
Den god gammeldag fiskegratengen,er nesten som hjemmelaget.Luftig og lett,og smaker godt..:)Opprinnelig lagt inn av Tornerose
De gangene vi har fiskegrateng kjøper jeg også God Gammeldags.
Har laget selv også og den falt i smak hos mannen min, men barna var litt mer skeptiske..
:) Her går det på god gammeldags også, har kjøpt barnas fiskegrateng til ungene men den falt ikke i smak.
God gammeldags! *nikker*
Har aldri laget selv... :04:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Ja det med å bruke litt fiskeboller,har jeg hørt andre også sier de bruker...kommer aldri på det selv å prøve...:) For de er ikke billig og kjøpe av de frosne blokkene....:03:Opprinnelig lagt inn av Tove
Er faktisk ikke sikker på hvem som er best siden vi spiser fiskegrateng ca en gang i året her i huset. :04:
Men tror det var god gammeldags vi hadde sist, og den var ikke så verst. :03:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Jeg liker godt å lage fiskegrateng selv...Og med poteter og smelta smør...:03: Nammmmm:01:
Britt og de tre trollungene:01:
Bokmerker (linker)