Vi har flere varianter av fiskepinner, men den ungene (og mannen) liker best er:
Hamburgerbrød
Isbergsalat
3 fiskepinner
Løkringer
Remulade (eller ketchup til ungene)
Vi lager altså fiskepinnene som en hambureger. Da går de ned på høykant.
Vi har flere varianter av fiskepinner, men den ungene (og mannen) liker best er:
Hamburgerbrød
Isbergsalat
3 fiskepinner
Løkringer
Remulade (eller ketchup til ungene)
Vi lager altså fiskepinnene som en hambureger. Da går de ned på høykant.
Denne har vi også hatt noen ganger, kjempe godt.Opprinnelig lagt inn av sol
Kjekt å lære noen nye varianter av det, for her har vi bare brukt å ha fiskepinner, grønnsaker, og pommes frites til middag. Jeg er også en av de som må ha remulade på fiskepinnene ellers liker jeg dem ikke :08: men jeg elsker det derimot med remulade :03:
:) God råkostsalat er ikke å forakte:
Furulysalat
1 liten skalk hvitkål
1 stor gullerot
2 epler
6-7 stenfrie svisker
1 dl hasselnøttkjerner
saft av 12 sitron
1 ss vann
1 ss farin
Og du kan servere hovmestersmør til
Panert fisk Caprice:
Fiskepinner eller panert fiskefilet,
halve stekte bananer og robert saus:
Margarin,
løk (freses i smøret,
hvitvin,
eddik,
brun grunnsaus,
tomatsaus,
¨sennep.
tilsett hvitvin og eddik kokes ned og tilsettes brun gunnsaus og tomatsaus, kok sausen i 40 min. og smak til med sennep. La sausen koke opp igjenn, skum og sil.:01:
Så mange bra tips!![]()
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Ja enig med du. Her i huset er det bare mannen, jeg og Gitte som liker fiskepinner. (Torsk ikke sei, trur æ, eller var det motsatt) . Så da blir det ikke for ofte.Opprinnelig lagt inn av Nennemor
Som regel lager jeg de med Holandaise saus og broccoli blanding, og det synes Gitte er snadder.
Falt litt for den derre "Hamburger" stilen, trur æ må prøve den.
her ville de ha potetmos til så da kokte jeg poteter og laget selv....samen med makaronostuing men gulrotstuing er godt til også
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Når vi har fiskepinner blir det med poteter, remulade og rå gulerøtter til mannen. Jeg tåler ikke rå grønsakerså jeg tar den bar! Også smelta smør da.
![]()
Adine
jeg bruker av og til å "sprite opp" fiskemat med baconsaus..rett og slett hvirsaus som tilsettes sprøstekt bacon og stekefettet.ikke spesielt sunt, men hva gjør man ikke for å klare å spise fiskepinner og fiskekaker :01:
en kvinne trenger en mann ,
som en elg trenger hårnett
Maria 18 årog Kjetil 12 år
![]()
rømme er knallgodt til fiskepinner, og purreløk :) hehe
Bokmerker (linker)