Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Fy søren, jeg misunner deg ikke å velge, for så mange flotte kjoler du har funnet.. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bestemme meg jeg :04:
Å dette er bare fra et sted. Leter til øye er stor og matt, er så mye pent, men nå begrenser vekten min jo ganske mye da, ikke enkelt å finne når man er stor.Opprinnelig lagt inn av cyberia
Hei Lise:05:
Der fant du jo omtrent alt du ønsket deg jo:02: :02: :02:
Gleder meg til å se bilder hvis du velger noe av dette...Tror du blir kjempefin:03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Denne syns jeg ikke var så fin, men alle de andre du hadde funnet frem var jo kjempefine. Det står jo at de syr andre størrelser også, og ikke var de dyre heller.Opprinnelig lagt inn av Lise
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Har sendt mail til de..
Kan vi ikke få se et bilde av deg i helfigur Lise? (eller du kan maile et bare til meg). Prøver å se deg for meg i forhold til å tenkte ut hva slags kjolemodell som kan være pent til deg. F.eks er modellen på den kjolen som Tornerose ikke likte ofte fin til folk som er litt overvektige (litt avhengig av hvor overvekten er plassert) fordi overdelen går over i underdelen i en slags "V" og ikke skaper et markant skille mellom over- og underkropp.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Derfor jeg leter etter V fasongen, men vil ha sånn overdel som var på den aller første kjolen Tornerose sendte bilde av. Da trur jeg det hadde blitt bra.Opprinnelig lagt inn av cammie
Det var mange flott kjoler her Lise - regner med at du vil få problemer med å velge etterhvert....:03: Men du skrev noe om svart, rødt og eggeskall..... tror jeg ville ha passet meg for å bruke for mange forskjellige farger på en gang... ser i utgangspunktet for meg at det kan bli litt kaotisk.
Og jeg har alltid hørt at samme farge på over og underdel virker slankende. Eller er det helt bak mål?Opprinnelig lagt inn av Klara
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Nei det er ikke helt bak mål - det virker slankende med samme farge hele veien.Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Jo kan fort bli kaotisk - men ikke i hodet mitt der så det pent ut. :01:
Bokmerker (linker)