stemte på begge mine jenter![]()
Rart egentlig..
Det er vel ikke kvinnen det kommer ann på?
Nei, det er mannens sædceller som bestemmer kjønnet på babyen.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Så hele kartet er humbug!?
Nei det sier jeg ikke - aner ikke om det er humbug eller ikke, stemmer vel på noen mens på andre ikke som alt annet her i verden.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Denne stemte på guttene. Hadde Elise blitt født to dager seinere hadde den stemt på henne også, men det gjorde hun altså ikke.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Det stemte på Kevin :) Og hvis vi skal bruke dette som "oppskrift" på å få en jente så er befruktning i mai neste år første mulighet for jente![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Kjenner til det, ja. Men stemmer ikke på meg i følge UL. For testen viser jente, mens UL sier gutt
Renate lillejulaften :05:
Det stemte med jente hos meg! Så gjenstår det å se om det blir gutt jeg bærer på denne gangen!
![]()
her er et annet kart, mulig dere får andre resultater :03:Opprinnelig lagt inn av mara
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Hvis jeg bruker denne med endrer litt på oppskriften "Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den vannrette." og i stedet bruker alderen min når barnet blir født (sånn som det er i det andre kartet) så blir det jente denne gangenOpprinnelig lagt inn av mara
(snakk om å lage egne regler for å få det til å passe da :40: )
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Ifølge det ene kartet så venter jeg gutt og ifølge det andre så venter jeg jente, så da er det vel bare å vente å se.
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
to av tre er ikke verst, men stakkars minsten skulle egentlig ha vært en jente :09:
hihi
Mara: ditt kart stemte det ;)
Jeg mener jeg ble gravid i mai og legen mente juni og begge viste jente og jeg fikk ei jenteKult..
På det andre fikk jeg 50 / 50
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Fikk det samme resultatet på begge to jeg, 1/3 riktige. :03:
Helene
![]()
Bokmerker (linker)