Jeg husker at vi fikk frinår det hadde vært storm og døra til skolen ikke gikk opp på grunn av snøfonna som la seg foran. Det skjedde faktisk ganske mange ganger.
Jeg husker at vi fikk frinår det hadde vært storm og døra til skolen ikke gikk opp på grunn av snøfonna som la seg foran. Det skjedde faktisk ganske mange ganger.
Gikk du på byskolen Kari ?
Jeg husker at det alltid var kaldt inne på klasserommene på vinteren og for varmt de siste ukene før sommerferien. Så husker jeg lukten av vått ulltøy som lå på radiatorene på vinteren. Vi hadde dessuten en merkelig lærer med veldig sort hår,men hun gikk med lange korketrekkere og lyseblåsløyfer. Hun het Diong til etternavn, vi kalte henne plingplong fordi hun var så rar.
:n1::sp3:
Gøy å lese om skoleminner - har ikke sett denne tråden før jeg :)
Jeg gikk på en liten skole hvor vi i løpet av mine barneskoledager varierte fra 21-27 elever på hele skolen, og vi gikk derfor to og to klasser sammen.
Jeg husker ikke om vi sang på begynnelsen av dagen, men vi sang i allefall o du som metter liten fugl før storefri, og Ha takk O gud for dagen før vi gikk hjem.
Ellers så var det første jeg tenkte på når jeg så trådtittelen de desperate ropene til det som var bestekameraten min noen år tidligere: "frøøøøøken! FRØØØØKEN!!!! cammie dreper Henrik!!!!". Jeg husker ikke hvorfor eller om det var før eller etter at jeg og Henrik var kjærester![]()
Også husker jeg godt at vi spilte basket i en gymtime, og siden jeg aldri har vært veldig god i basket så traff jeg et bilde som hang på veggen og glasset knuste. Det er faktisk ikke så mange år siden jeg var innom gymsalen i forbindelse med en julemesse eller noe sånt, og der hang jammen meg bildet uten glass foran fremdeles. Mamma lo godt når jeg fortalte hvorforVi hadde forresten både gym, skolekjøkken og sløyd i samme rom - men ikke samtidig da
![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Cammie den brutale!!
Drepe Henrik da gitt!!!
Ikke verst å treffe et bilde og knuse glasset når du skulle treffe kurvendårligere enn meg du jo - for det har jeg aldri klart
![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Og da går vi glatt videre til et minne fra videregåendeVi hadde en småkjent håndballspiller (nå trener) som lærer i gymnastikk, og han var nok heller ikke imponert over mine basketprestasjoner. Jeg kommer aldri til å glemme den gymtimen han delte klassen inn i to lag og jeg ble stående til sist... Så sa han høyt til klassen; "da spiller dere mot hverandre på den siden der, så skal jeg prøve å lære cammie å treffe kurven på den siden her"
![]()
Sist endret av cammie; 13-05-08 kl 10:21.
cammie
Kevingullet juni-03
Hvordan gikk det?
cammie
Kevingullet juni-03
Ny hagen har kanskje plass til en basketkurv.![]()
Bokmerker (linker)