+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 31

Tråd: Gaveønsker til bryllup

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Gaveønsker til bryllup

Hei!
    Mange spør meg hva jeg ønsker meg til bryllupet mitt, og jeg føler ikke at jeg kan gi dem noe godt svar. Vi har bodd sammen i 7,5 år og har jo egentlig skaffa oss det vi har hatt bruk for etterhvert. Og så sparer vi ikke på noe spesielt. Vi får pen-bestikk av svigermor. Vi har tenkt å pusse opp hjemme snart og da er det jo vanskelig nå å ønske seg noe til hjemmet når vi ikke vet hvordan vi skal ha det ennå. Kan jo ikke ønske oss leca-blokker og tapet.
    Det beste tipset jeg kan gi til de som spør er tilskudd til bryllupsreise, men det er få som vil gi penger.

Er det noen som har noe tips om hva man kan ha bruk for som jeg kanskje ikke har tenkt på?

Silje f. 21/3-06

http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg

&

halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Birgit
    Hei!
    Mange spør meg hva jeg ønsker meg til bryllupet mitt, og jeg føler ikke at jeg kan gi dem noe godt svar. Vi har bodd sammen i 7,5 år og har jo egentlig skaffa oss det vi har hatt bruk for etterhvert. Og så sparer vi ikke på noe spesielt. Vi får pen-bestikk av svigermor. Vi har tenkt å pusse opp hjemme snart og da er det jo vanskelig nå å ønske seg noe til hjemmet når vi ikke vet hvordan vi skal ha det ennå. Kan jo ikke ønske oss leca-blokker og tapet.
    Det beste tipset jeg kan gi til de som spør er tilskudd til bryllupsreise, men det er få som vil gi penger.

Er det noen som har noe tips om hva man kan ha bruk for som jeg kanskje ikke har tenkt på?
    Hei..:05:

Litt dølt svar men..... Hva med gavekort i en malingsbutikk siden dere skal pusse opp!!
    Da har de som har gitt gavene tatt del i fremtiden deres..

Ellers så er jo gavekort i hvilken som helst butikk kjekt å ha, greit om alle ble enig om en butikk kanskje...

Eller du kan be de støtte en god sak.. i deres navn..

Lykke til med forestående bryllup..

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Skikkelig kjøkkenkniver er greit å ønske seg. De er så dyre at man sjelden tar seg råd til å kjøpe selv.

Forstår at folk ikke vil gi penger, jeg kunne ikke tenkt meg å gi gavekort heller.

Malerier eller bilder til huset kan også være en ide.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Gavekort og penger

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Eller ulike kjøkkenmaskiner, slike man egentlig ikke har bruk for, men som kan være kjekt å ha i heimen. F.eks popcornmaskin.
    Sengetøy fra Høie, det er dyrt å kjøpe selv.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Personlig synes jeg gavekort eller penger er best da, mange har som både vi og dere bodd sammen i masse år og har det meste.

I det siste bryllupet vi var i hadde de ønskeliste med eksakt hva de ønsket på en butikk, da kjøpte jeg noe av det som sto på den listen - kjøper ikke noe så fremt jeg ikke vet at dette vil brudeparet ha siden mange ikke liker det jeg liker o.l

Til vårt bryllup har jeg sagt penger, vi har alt - og siden bryllupet vårt er lite orker jeg ikke lage liste på noen butikker, siden vi mest sannsynlig vil få lite av det vi ønsker - eh håper noen skjønner dette her :04:

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Brødmaskin,eggkoker og smørbrødhjern
    Masse gaveskjekker..:05:

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av dido
    Skikkelig kjøkkenkniver er greit å ønske seg. De er så dyre at man sjelden tar seg råd til å kjøpe selv.
    Forstår at folk ikke vil gi penger, jeg kunne ikke tenkt meg å gi gavekort heller.
    Malerier eller bilder til huset kan også være en ide.
    Har fått kokkekniv, tancherkniv og biffsett (gaffel og kniv til bl.a. å skjære kalkun) av jobben gjennom de siste årene. Har i tillegg knivsettene til upperware, så jeg tror ikke vi trenger så mange kniver. Malerier/bilder er nok velkomment.. :-)

Silje f. 21/3-06

&

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Jeg ville ønsket gavekort på byggebutikk og penger til bryllupsreisen. Skjønner ikke hvorfor folk heller vil bruke pengene sine på en gave dere ikke trenger/vil ha enn noe som virkelig kommer dere til nytte og glede. Jeg hadde ikke nølt med å legge gavepengene i en sånn pott om jeg skulle i bryllup til et brudepar i deres situasjon i allefall - jeg vil nemlig at det jeg gir skal glede :03:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av Lillian
    Gavekort og penger
    Selvsagt.
    Men mange ønsker at vi ikke skal vite summen av det de gir.
    Penger har jeg også sagt, eller jeg har kalt det tilskudd til bryllupsreise så de skal vite at det ikke går inn i den vanlige husholdningen.

Silje f. 21/3-06

&

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly
    Hei..:05:
    Litt dølt svar men..... Hva med gavekort i en malingsbutikk siden dere skal pusse opp!!
    Da har de som har gitt gavene tatt del i fremtiden deres..
    Ellers så er jo gavekort i hvilken som helst butikk kjekt å ha, greit om alle ble enig om en butikk kanskje...
    Eller du kan be de støtte en god sak.. i deres navn..
    Lykke til med forestående bryllup..
    Gavekort i butikker som vi skal bruke unde oppussing er absolutt ikke noe dårlig ide :02: Takker for det

Takk for lykkeønskninger. Var på IKEA i går for å kjøpe inn noen glass. Ikke lett å egentlig vite hva man trenger til en sånn dag.

Silje f. 21/3-06

&

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Vi ønska oss penger og fikk det. Har jo alt annet ellers.

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av merete n
    Eller ulike kjøkkenmaskiner, slike man egentlig ikke har bruk for, men som kan være kjekt å ha i heimen. F.eks popcornmaskin.
    Sengetøy fra Høie, det er dyrt å kjøpe selv.
    Tradisjonell kjøkkenmaskin har vi 2 stk av. Moccamaster har vi 2 stk av (får se om vi får byttet den ene etter bryllupet. Men popcorn-maskin har vi ikke. Men vi mangler skapplass til sånt da. For håpe det blir bedre etter oppussing. Kjøkkenet blir nemlig utvidet litt hvis det blir som vi vil. Sengetøy dar vi egentlig en del av, selv om vi ikke har dyre sengetøy.
    Ja jeg vet jeg er vanskelig nå... ;-)

Silje f. 21/3-06

&

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Personlig synes jeg gavekort eller penger er best da, mange har som både vi og dere bodd sammen i masse år og har det meste.

I det siste bryllupet vi var i hadde de ønskeliste med eksakt hva de ønsket på en butikk, da kjøpte jeg noe av det som sto på den listen - kjøper ikke noe så fremt jeg ikke vet at dette vil brudeparet ha siden mange ikke liker det jeg liker o.l

Til vårt bryllup har jeg sagt penger, vi har alt - og siden bryllupet vårt er lite orker jeg ikke lage liste på noen butikker, siden vi mest sannsynlig vil få lite av det vi ønsker - eh håper noen skjønner dette her :04:
    Noen ønskeliste i noen butikk klarer jo heller ikke vi å lage oss siden vi føler at vi har det meste. Så det blir nok til å fortsette å si penger til de fleste og å prøve å vri hjernen hvis de ikke har lyst å gi det.

Silje f. 21/3-06

&

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av Siv
    Vi ønska oss penger og fikk det. Har jo alt annet ellers.
    Håper jo på det jeg også. Tanta mi var iallefall glad for å slippe å vri hjernen når jeg sa at penger var mer enn velkomment.

Silje f. 21/3-06

&

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Bryllup
    av aalisa i kategorien Bryllup
    Svar: 4
    Siste innlegg: 16-11-08, 20:35
  2. Bryllup og dåp