What'a'f********* ?!! :evil: Hilsen zap....Opprinnelig lagt inn av cammie
Hehe, han heter Anders...
Hehe, han heter Anders...
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
What'a'f********* ?!! :evil: Hilsen zap....Opprinnelig lagt inn av RanneiH
Hehe, han heter Anders...[/quote:4d71fdf4c6]
:lol:
Unnskyld zap, var ikke meningen ( :roll: ) å prøve å være festlig på din bekostning :kusje:
Fint navn i allefall ;)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Tror han har en tendes til å late som han blir veldig lei seg, slik at han kan få suss på kinnet av cammie... ;) :green:
Klem fra Rannei
:lollol:Opprinnelig lagt inn av RanneiH
cammie
Kevingullet juni-03
HELT ENIG... det var ett riktig prinsessenavn :green:Opprinnelig lagt inn av Bubble
Over til spørsmålet ditt, Jeg synes det er helt greit med både to navn og ett navn selv om man er søsken. Men så må jeg si at jeg selv hadde nok valgt to navn på nestemann også, men det er kanskje fordi jeg liker så godt dobble navn og har alltid savnet å ha ett bedre navn selv har enkelt navn ;) ) Storesøstern min har to navn, storebroren min har ett navn, jeg har ett navn og lillebroren min har to navn... så kanskje derfor jeg ikke synes det er rart... men alltid har villet ha det motsatte selv.... :-?
Hehe, han heter Anders...[/quotee38c1512]
:lol:
Unnskyld zap, var ikke meningen ( :roll: ) å prøve å være festlig på din bekostning :kusje:
Fint navn i allefall ;)[/quotee38c1512]
hihi....
va`kke mejningj :green: (som Vegar sier)
Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~
Jippi, nå er vi enige om jentenavn! :green: ja jeg har littegranne lyst på jente :nose:
Jeg spurte han: -vet du hva jenta vår skal hete?
Hvor han svarer et helt annet navn som jeg heller ikke vil si for det var jo litt vakkert det også ;)
jeg:-ehhh.....ehhhhh.....har jeg gått glipp av noe? :lol:
Han var ikke helt enig i det andre navnet av de to, men jeg klarte å overtale han ved å si at vi kommer jo bare til å bruke det første, så da har det jo ikke noe å si! Å så har jo han valgt navn til gutta, altså han foreslo å jeg var enig, men nå skal jeg overtale her! :gris:
Så dette endte med at han ble enig, så får vi håpe at han er like enig om vi får jente :green:
Fy søren jeg er babysyk, men spiralen blir ikke tatt ut ennå :turkis: :nose:
Halloooooooooooooooooo?!!! ;) :green:
Klem fra Rannei
:green: jeg vil ikke fortelle hvis det er navnene du lurer på :lol: for det er et fint navn som ikke alle har ;)Opprinnelig lagt inn av RanneiH
:green: jeg vil ikke fortelle hvis det er navnene du lurer på :lol: for det er et fint navn som ikke alle har ;)[/quote:88074f4f9c]Opprinnelig lagt inn av Sunshine*
Da må vi jo gå i over et år å være nysgjerrige da... :cry:
cammie
Kevingullet juni-03
:green: jeg vil ikke fortelle hvis det er navnene du lurer på :lol: for det er et fint navn som ikke alle har ;)[/quote:f62f6bc7f4]Opprinnelig lagt inn av cammie
Da må vi jo gå i over et år å være nysgjerrige da... :cry:[/quote:f62f6bc7f4]
hihi...ja skal vi se, jeg tar kanskje ut spiralen når sommeren er over om Vegar er tørr da :nose: (noe jeg virkelig håper)
Så tar det noen mnd før jeg blir gravid også må jeg jo være gravid i 9 mnd også da :lys333: :nose: :gris:
enda godt jeg vet det nå for jeg hadde ikke klart å vente så lenge, jeg er altfor nysgjerrig :green:
Nei det er ikke dumt. Jeg har to navn på vesla og vil prøve å finne to hvis jeg får en til en gang. Fordi jeg har sansen for to navn. Men jeg synes ikke det er dumt å gi en to navn og nummer to et navn. Eller motsatt.
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Ja....og gjett om søster'n har vært sur for det!!!!!!! Hadde det vært opp til mamma hadde jeg også hatt to navn, men pappa hadde visst "satt seg på bakbeina"Opprinnelig lagt inn av RanneiH
Har aldri brukt Anders på Tom (zap) hjemme...så når noen ringte og spurte om Tom Anders var hjemme kunne jeg godt si at vedkommende hadde ringt feil...ikke for å være ekkel men rett og slett fordi at jeg "ikke koblet" Anders-navnet. :oops:
men fy så misunnelig jeg har vært på ham fordi han har TO navn...det har gått over nå!!! :green:
-Tone-
Ja....og gjett om søster'n har vært sur for det!!!!!!! Hadde det vært opp til mamma hadde jeg også hatt to navn, men pappa hadde visst "satt seg på bakbeina"Opprinnelig lagt inn av Tone
Har aldri brukt Anders på Tom (zap) hjemme...så når noen ringte og spurte om Tom Anders var hjemme kunne jeg godt si at vedkommende hadde ringt feil...ikke for å være ekkel men rett og slett fordi at jeg "ikke koblet" Anders-navnet. :oops:
men fy så misunnelig jeg har vært på ham fordi han har TO navn...det har gått over nå!!! :green:[/quote:58fcfdbf26]
Hehe...
Og jeg er misunnelig på dere som har så ENKLE navn..........:roll:
Klem fra Rannei
Ja....og gjett om søster'n har vært sur for det!!!!!!! Hadde det vært opp til mamma hadde jeg også hatt to navn, men pappa hadde visst "satt seg på bakbeina"Opprinnelig lagt inn av RanneiH
men fy så misunnelig jeg har vært på ham fordi han har TO navn...det har gått over nå!!! :green:[/quote:84010c7715]
Hehe...
Og jeg er misunnelig på dere som har så ENKLE navn..........:roll:[/quote:84010c7715]
Jo...jeg har jo et navn som ikke er så vanskelig å oppfatte og uttale da...
Men tror det er et typisl -71-navn...vi var "bare 3 stk i klassen min...og vi var 12 i klassa... :-? DA hadde det vært fint å ha et mellomnavn...
-Tone-
Bokmerker (linker)