Så fint at denne tråden kom opp igjen, for jeg har jo gått glipp av å se bildene siden jeg ikke fikk til å se de første linkene.
Nydelig var dere:27:
Så fint at denne tråden kom opp igjen, for jeg har jo gått glipp av å se bildene siden jeg ikke fikk til å se de første linkene.
Nydelig var dere:27:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Denne tråden har jeg visst gått glipp av :04:
Dere er kjempeflotte og kler hverandre godt :27: Det så ut som det var en fin dag dere hadde :02:
Takk for titten :mc8:
Helene
![]()
Det var et veldig vellykket bryllup ja. Alt stemte den dagen.
DET fine håret var jo også gjort mye med den dagen da. Når jeg skulle legge meg den natta og tok ut alt av spenner sto håret rett ut overalt. Så ut som den heksa. Jeg har jo vanligvis slett hår, men mye hadde blitt krøllet kun for denne dagen. Ble litt lei at å røyte hår overalt og trives egentlig veldig godt med kort hår også.
Det at jeg ikke bruker linser er vel mere en latskap. Kjøpte meg engangslinser etter bryllupet som jeg skulle bruke innimellom, men det var så mye lettere å bare ta på meg brillene istedenfor å knote med å få på og av meg linser. Ikke SÅ lett når man ikke er vant til det. Tenkte jeg skulle ta de fram igjen nå som jeg skal gå hjemme for å prøve ut litt, så kanskje jeg har linser til neste treff....
Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Jeg bruker linser som jeg har på dag og natt i en mnd. Og så bytter jeg. Jeg anbefaler de på det sterkeste! Har et tilnærmet normalt liv med dem. Jeg dusjer og er i basseng med dem også. Er litt tørr på øynene om morran, men da spruter jeg bare litt linsevæske på øynene, og da våkner jeg også fort ;o)Opprinnelig lagt inn av Birgit
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
-og så er du litt tørr på øya og ser tåke når du er ute på restaurant...Opprinnelig lagt inn av Tornerose
![]()
Jeg kombinerer briller og linser. Bruker slike engangs linser og synes det går helt greit. Det er sikkert kjempe enkelt med slik type som Tornerose bruker...slipper liksom å tenke mere på det, men når man trives med briller også da :03: Veldig praktisk med linser om sommeren da,-åpner seg jo et hav av solbriller...![]()
-Tone-
Jaaa, jeg har funnet ut at linsenen jeg går med er gammel de :04: Burde vært byttet. De er over en mnd de...huff...er litt sløv med den byttingen. Selv om jeg skriver på kalenderen når jeg bytter så jeg skal vite det. Kanskje jeg burde legge det inn som notis på mobilen?Opprinnelig lagt inn av Tone
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
nydelige bilder birgit, var ikke på nett på denne tiden så jeg har gått glipp av det hele.... nå har jeg kikket på alle bilder.. takk for titten dere var nydelige...:26:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Jeg har fargeskiftende glass i brillene mine så om sommeren så fungerer de nesten som solbriller da... :03:
Opprinnelig lagt inn av Tone
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Nydelige bilder av et nydelikt par...:mc8:
Britt og de tre trollungene:01:
Bokmerker (linker)