+ Svar på tråd
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultatene 46 til 54 av 54

Tråd: Vårt bryllup

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Så fint at denne tråden kom opp igjen, for jeg har jo gått glipp av å se bildene siden jeg ikke fikk til å se de første linkene.

Nydelig var dere:27:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Denne tråden har jeg visst gått glipp av :04:

Dere er kjempeflotte og kler hverandre godt :27: Det så ut som det var en fin dag dere hadde :02:
    Takk for titten :mc8:

Helene

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Det var et veldig vellykket bryllup ja. Alt stemte den dagen.
    DET fine håret var jo også gjort mye med den dagen da. Når jeg skulle legge meg den natta og tok ut alt av spenner sto håret rett ut overalt. Så ut som den heksa. Jeg har jo vanligvis slett hår, men mye hadde blitt krøllet kun for denne dagen. Ble litt lei at å røyte hår overalt og trives egentlig veldig godt med kort hår også.
    Det at jeg ikke bruker linser er vel mere en latskap. Kjøpte meg engangslinser etter bryllupet som jeg skulle bruke innimellom, men det var så mye lettere å bare ta på meg brillene istedenfor å knote med å få på og av meg linser. Ikke SÅ lett når man ikke er vant til det. Tenkte jeg skulle ta de fram igjen nå som jeg skal gå hjemme for å prøve ut litt, så kanskje jeg har linser til neste treff....
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose
    Denne tråden har ikke jeg sett da. Var nok i sommer da jeg var så lenge borte fra mixen. Dere var fantastiske vakre!! Og takkekortbildet var knallfint. Jeg er jo så glad i roser, at jeg syns jo brudebuketten var sååå fin da *sukk* Jeg hadde aldri kjent deg igjen på treffet utifra disse bildene. Du er jo totalt forandret. Hvorfor klipte du av deg DET fine håret da? :09: Og hvorfor bruker du ikke linser til vanlig også? Kan du ikke det for øynene? Du hadde jo så flotte øyne som helt blir borte bak brillene.

Så iallefall ut som at dere hadde et svært vellykket bryllup da. Brudgommen ser jo sååå stolt ut :27:

Silje f. 21/3-06

http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg

&

halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Birgit
    Det at jeg ikke bruker linser er vel mere en latskap. Kjøpte meg engangslinser etter bryllupet som jeg skulle bruke innimellom, men det var så mye lettere å bare ta på meg brillene istedenfor å knote med å få på og av meg linser. Ikke SÅ lett når man ikke er vant til det. Tenkte jeg skulle ta de fram igjen nå som jeg skal gå hjemme for å prøve ut litt, så kanskje jeg har linser til neste treff....
    Jeg bruker linser som jeg har på dag og natt i en mnd. Og så bytter jeg. Jeg anbefaler de på det sterkeste! Har et tilnærmet normalt liv med dem. Jeg dusjer og er i basseng med dem også. Er litt tørr på øynene om morran, men da spruter jeg bare litt linsevæske på øynene, og da våkner jeg også fort ;o)
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose
    Jeg bruker linser som jeg har på dag og natt i en mnd. Og så bytter jeg. Jeg anbefaler de på det sterkeste! Har et tilnærmet normalt liv med dem. Jeg dusjer og er i basseng med dem også. Er litt tørr på øynene om morran, men da spruter jeg bare litt linsevæske på øynene, og da våkner jeg også fort ;o)
    -og så er du litt tørr på øya og ser tåke når du er ute på restaurant...

Jeg kombinerer briller og linser. Bruker slike engangs linser og synes det går helt greit. Det er sikkert kjempe enkelt med slik type som Tornerose bruker...slipper liksom å tenke mere på det, men når man trives med briller også da :03: Veldig praktisk med linser om sommeren da,-åpner seg jo et hav av solbriller...

-Tone-

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone
    -og så er du litt tørr på øya og ser tåke når du er ute på restaurant...
    Jaaa, jeg har funnet ut at linsenen jeg går med er gammel de :04: Burde vært byttet. De er over en mnd de...huff...er litt sløv med den byttingen. Selv om jeg skriver på kalenderen når jeg bytter så jeg skal vite det. Kanskje jeg burde legge det inn som notis på mobilen?
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    nydelige bilder birgit, var ikke på nett på denne tiden så jeg har gått glipp av det hele.... nå har jeg kikket på alle bilder.. takk for titten dere var nydelige...:26:
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9

Jeg har fargeskiftende glass i brillene mine så om sommeren så fungerer de nesten som solbriller da... :03:
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone
    Jeg kombinerer briller og linser. Bruker slike engangs linser og synes det går helt greit. Det er sikkert kjempe enkelt med slik type som Tornerose bruker...slipper liksom å tenke mere på det, men når man trives med briller også da :03: Veldig praktisk med linser om sommeren da,-åpner seg jo et hav av solbriller...

Silje f. 21/3-06

http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg

&

halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    13
    Nydelige bilder av et nydelikt par...:mc8:
    Britt og de tre trollungene:01:

+ Svar på tråd
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4