Skal vi lage en tråd om hvilke land vi har vært i, og så hvis noen skal dit - så vet man hvem man kanskje kan få noen tips fra?![]()
Så altså i hvilke land har du vært i?
Skal vi lage en tråd om hvilke land vi har vært i, og så hvis noen skal dit - så vet man hvem man kanskje kan få noen tips fra?![]()
Så altså i hvilke land har du vært i?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg har vært i Russland, Finland, Sverige, Frankrike, Danmark, Spania, England, Tyskland, Sveits og Nederland.
Sist endret av sol; 11-07-05 kl 12:53.
Hei.:05:
Har vært i Sverige, Danmark, England , Spania , Hellas og Kypros
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Andorra, Bulgaria Danmark, England, Finland, Frankrike, Italia, Luxembourg, Nederland, Spania, Sverige, Tyrkia, Tyskland.
Vi drar til Romania den 30 juli og det blir artig.
Sverige, Finland, Danmark, England, Skottland, Portugal, Spania, Frankrike, Monaco (kun gjennomkjøring), Nederland, Belgia, Luxenbourg, Tyskland, Sveits, Østerike, Italia, San Marino, Andorra, Jugoslavia (den gang het alt det - tror det blir Bosnia-Hercegovina, Kroatia, Serbia, Makedonia (kun på jernbanest.), Bulgaria (kun gjennomkjøring), Tyrkia, Hellas, Marokko - og så ble jeg litt usikker på om jeg har vært i Lichtenstein, men jeg tror ikke det.
Øyer: Keffalonia, Kreta, Samos, Mallorca, Gran Canaria, Lanzarote. (og snart Rhodos)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Egypt, Lanzarote, Kypros, Italia, Østerrike, Tyskland, Danmark, Sverige.
:) Ha en fin dag :)
Jeg har vært i: Irland, Ecuador, Spania, England, Sverige, Danmark, Holland, Tyskland og Færøyene.
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Jeg har vært i Danmark,Sverige og Kreta:03:
Britt og de tre trollungene:01:
Legger til disse:Opprinnelig lagt inn av Hildemor34
Av øyer har vi vært på Fuertuventura, Lanzarote, Mallorca, og Tenerife ( Tenkte ikke på det ettersom alle tilhører Spania)
Har vært i Sverige, Danmark, Tyskland(kun Kiel) og England(London og dagstur til Brighton).
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Italia (Venezia), Finland, Sverige, Danmark, Tyskland, Bulgaria, Østerike, Tyrkia, Kreta x-antall ganger, mitt drømme reise mål.....
Sverige, danmark, tyskland, belgia, nederland, luxenborg, frankrike, spania, gibraltar, egypt, kypros, kreta, gran canaria, mallorca, england, skottland,
hm kommer ikke på flere i farten
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Sverige (Arvidsjaur, Arjeplog,Skellefteå), Finland (Tammerfors), Danmark, Tyskland (Traben-trabach), Luxemburg (gjennomkjøring, spiste på kafè der), Belgia (Mons, Brussel, Brugge, Ostende), Frankrike (Paris, Versailles), Bulgaria (Varna), Kypros (Ayia Napa), Kreta (Rethymnon), Kos, USA (New Orleans, Boston, Vermonth, San Fransisco, Santa Rosa, Bodega Bay), Spania (Arguineguin, Las Palmas, Puerto Rico)
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Sverige (såvidt på gjennomreise) Danmark (Jylland, Fyn og Bornholm), Portugal, Tunisia, Tyskland, Frankrike, Spania (Kanariøyene, Mallorca, skal til fastlands Spania i sommer), Romania, Polen, England (Newcasle) (såvidt kjørt gjennom Belgia, men det tels vel ikke)
Wow, dere er jammen bereiste!!! :21:
Har kun vært i Sverige, Danmark, Tyskland og en liten svipptur til Finland :06:
Helene
![]()
Bokmerker (linker)