...om jeg kan søke et eller annet sted for å finne "personen bak mailadressa"
Fikk en mail, vet ikke hvem det er, er nysjerrig, men vil ikke svare før jeg vet hvem det er...ivertfall vet navnet :06: :04:
...om jeg kan søke et eller annet sted for å finne "personen bak mailadressa"
Fikk en mail, vet ikke hvem det er, er nysjerrig, men vil ikke svare før jeg vet hvem det er...ivertfall vet navnet :06: :04:
-Tone-
Det vet jeg egentlig ikke - men min første reaksjon var at det går vel ikke ann. Men, hvis personen har registrert seg med mailadressa si i forskjellige register og slikt kan det kanskje være.
Har du prøvd noe til nå?
Du kan jo prøve på denne siden http://www.startsiden.no/kategorier/...nfo/index.html:05:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
har du funnet ut av det?!
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Trur ikke du kan finne ut av det, det fungerer likt et nick - personlige opplysninger ved registrering får ingen andre enn den som registrerte seg tak i.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
hehe....:04: Det kom av seg selv...kontakten "poppet opp" uten at jeg hadde bedt om det...og ordnet opp selv. *herregud*![]()
-Tone-
Og nå ble vi ikke noe nyskjerrige heller...
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Nei ikke i det hele tatt :06:Opprinnelig lagt inn av Alfa
Finnes ikke nysgjerrig![]()
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
:25: :25: Det er nok ikke så mye å fortelle....så da dropper jeg å gjøre det, jeg.....så kan dere sitte der
![]()
-Tone-
Opprinnelig lagt inn av Klara
eh....tenker du på noe spesielt, nå??!!:06:
-Tone-
Åh, var det en av de kjekke typene du traff på byen??:03:
4 barnsmamma
hvem var det da
?!?!?!?!?!?!?!?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Bokmerker (linker)