Når dere har/er på ferie slår dere av mobilen mere enn ellers ?
Eller blir den enda mere brukt ?
Slår av telefonen i ferien, fordi det er jobb telefon.
Slår av telefonen fordi det gir meg virkelig ferie følelse
Bruker telefonen som vanlig.
Bruker telefonen enda mere i ferien enn ellers.
Når dere har/er på ferie slår dere av mobilen mere enn ellers ?
Eller blir den enda mere brukt ?
-Skal du vinne, må du våge-
Bruker den som vanlig, men jeg ringer ikke mye , kun sms. :)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Som vanlig egentlig...
En telefon i ny og ne dersom det skulle være noe "viktig", og en sms innimellom til venner jeg tenker på der og da :)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Samme her.Opprinnelig lagt inn av cammie
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Her også. Svært lite ringing.Opprinnelig lagt inn av dragonfly
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Mobilen min er likt brukt hele året den...ferie eller ikke! MEN jeg ringer ikke med den hvis det ikke er "absolutt krise"...sender desto flere meldinger!!
Jobbtelefon...Man trenger jo ikke ha avslått mobiltelefon selv om man har ferie...kan vel bare ta telefonen når man ser at det er telefonnummer til dem som ikke har med jobb å gjøre ;) Eller så får man ha en mobil som brukes kun i jobb og så kan man ha en til private'n....har man mobil er det fordi man kan bli kontaktet selv om man ikke er hjemme....
-Tone-
Eller så har mange mobiler den muligheten at du kan velge hvem som skal kunne få tak i deg. Veldig kjekt synes jeg.:02:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Jeg bruker den som normalt.
Jeg bruker den som vanlig..:03:
Samme her.:)Opprinnelig lagt inn av cammie
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Har alltid med meg mobilen hvor enn jeg går samme om det er ferie eller ikke. Syns det er greit hvis noen vil ha tak i meg eller jeg vil kontakte noen.
Jeg svarte mer en vanlig. Til hverdags bruker jeg nesten ikke telefon. Blir noen flere meldinger i ferie, om jeg så har ferie eller ikke:08:
ekko ekko -Opprinnelig lagt inn av cammie
signerer jeg også.
Nå har jeg kun privat mobiltelefon og den brukes kun privat - i og utenfor ferie. Tidligere da jeg hadde mobil via arbeidet og brukte den i jobbsammenheng - skrudde jeg konsekvent av telefonen i det øyeblikket jeg gikk ut i ferie og skrudde ikke på igjen før jeg var på plass på arbeid.
Jeg svarte også at jeg bruker telefonen enda mere i ferien enn ellers. Til hverdags bruker jeg den forholdsvis lite. Sender litt sms eller ringer om det er noe viktig, men det er sjelden det ikke kan vente til jeg kommer hjem og kan ringe gratis til hustelefoner med ip-telefonen istede :01:
Bokmerker (linker)