Hvem gir morgengave?
Kun mannen eller begge to?
Hvem gir morgengave?
Kun mannen eller begge to?
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Tror kanskje det har blitt mer vanlig at begge gir. Hvorfor skal ikke vi kvinner også være romantiske.:v16:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Sånn opprinnelig så er det mannen som gir sin nye hustru morgengave, men nå til dags er det mer og mer vanlig at begge gir morgengave til hverandre.
Vi ga til hverandre :01:
cammiemannen fikk gullkjede av meg, og i vennekretsen vår er det mange av gutta som har fått klokker :)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Det er veldig generellt tror jeg...
Noen gir bare til fruen og noen velger å gi begge veier..
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Hos oss ga vi begge to
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Rett som Sol sier - så det er nå blitt mer opp til hver enkelt.Opprinnelig lagt inn av sol
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Helt enig med Sol jeg også!!!!:)
Jeg fikk smykke av gubben. Han fikk meg.....![]()
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
søren å![]()
aner jo ikke hva jeg skal gi han, han bruker ikke noe annet enn ringen og vil ikke ha noe annet smykker heller......
Kjøp en hånduk og gi han ,som det står: Til snopen og resten av kroppenOpprinnelig lagt inn av Lise
:03:
Smart - denne hermer jeg etterOpprinnelig lagt inn av turvid
![]()
Vi ga begge to! Jeg fikk alliansering, og han fikk gullring med våre initialer på!
Men har en morsom historie når det gjelder dette:
kvelden før bryllupet vårt, ville han gi meg en eske som så ut som en smykke-eske. Jeg ville ikke ta imot den, og sa at han måtte gjemme morgengaven til morgenen etter bryllupet!! Han insisterte på at jeg skulle ha den, og jeg fikk han til å LOVE at det ikke var morgengaven!! (Jeg var 22 år, og veeeldig romantisk og opptatt at alt skulle være "riktig")
Det var jo ikke morgengaven, men en helt ny gullklokke, som han hadde kjøpt slik at jeg kunne bruke den på bryllupsdagen!Smelt....
Jeg brukte klokka hver dag i 11 år fram til ifjor sommer, da jeg mistet den på Bø Sommarland....trodde jeg! I sommer fikk jeg en helt ny klokke fra min kjære gubbe, og 2 uker etterpå, gjett hva som dukket opp i bunnen av en "magetaske" jeg bruker når vi er på tur...
jeg ble helt
!!!
Bokmerker (linker)