Min (dvs det var til oss begge) fikk en hotellhelg på Geilo. Vi måtte jo ha en liten "mini-bryllupsreise". Han fikk det som et rebus i et brev, så måtte han finne ut hvor vi skulle dra.
Min (dvs det var til oss begge) fikk en hotellhelg på Geilo. Vi måtte jo ha en liten "mini-bryllupsreise". Han fikk det som et rebus i et brev, så måtte han finne ut hvor vi skulle dra.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Vi hadde heller ikke morgengaver
Hva med et gavekort på din kjærlighet med summen uendelig?
Eller et gavekort på massasje fra deg?
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Den med gavekortet var fin, kanskje det jeg skal gi til mannen! :27:
Jeg lurer nemlig på det samme, altså hva jeg skal gi ham i morgengave. :09:
Tenkte på ny mobiltelefon, for det trenger han virkelig, men det er bare så vanskelig å finne hvilken modell :06:
Ellers kunne jeg kanskje gitt ham speilreflekskamera, det har han ønsket seg tidligere.
Ja det er ikke lett. Men vi tok det opp og ble enige om at i stedet for å kjøpe svin dyre smykker o.l til hverandre, ville vi gi hverandre noe mere svindyrt:04: .Som vi kunne ha resten av livet. Ble enige om å kjøpe bunader til hverandre,for det har begge lyst på.
Så på selve morgenen ble det en liten pakke til meg med armbånd. Og han fikk godlukt og belte av meg...
Min fikk MEG....!
Det må vel være mer enn bra nok!:25:
Hva mener dere som har blitt med her i senere tid da?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Om jeg gifter meg med helten noen gang så tror jeg at gavekort på clasolson ville vært en suksess![]()
*noterer*
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Evt Biltema![]()
Her har det ikke blitt diskutert så mye enda, men forslaget mitt var båt ;) Og den har vi jo alt fått oss..... så rekner ikke med det blir noe mer....
Bokmerker (linker)