Altså - hvor blir det av alle klær som forsvinner? Her forsvinner det klær i ett sett; Hedda sin nye genser er sporløst borte, støvlene til Sondre som har navn og nummer skrevet inni er borte, den råkule Beckham-jakken min tante kjøpte til ham i England er borte bukser, strømper, jakker og for ikke å snakke om luer/capser..... Lurer på hvor alt blir av jeg....det må da være noen som har dem? I barnehagen har de ingenting av det som jeg savner, jeg har lett både tidlig og seint uten resultat.
Selv får vi jo også med en del ting hjem fra barnehagen som ikke er vårt, men jeg vasker og leverer tilbake så snart som mulig. Er det virkelig folk som beholder andre sine klær selv når de er merket med andre sitt navn???
På den andre siden så dukker det jo helt uforklarlig ting opp her hos oss som vi ikke aner hvem er sine. Feks. i fjor sommer fant vi plutselig 2 par sko i hagen som ikke var våre. Jeg hadde dem med i bhg og gikk rundt til alle kameratene til Sondre og spurte om det var deres sko, men nei - de ble stående til i vår - og da kastet jeg dem siden det var ingen som savnet dem.
Jaja, for meg er iallefall dette uforklarlig....

8 og 6 år
Svar med sitat

Kevingullet juni-03 
Endelig tilbake
Carpe Diem

Sy en ny en, og da kan du regne med den dukker opp igjen når den er ferdig!! :03:

Bokmerker (linker)