+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Familiedag-Barnasdag

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10

Vs1 Familiedag-Barnasdag

Her i området hvor vi bor har det nå vært Familie/barnas dag arrangement 2 søndager på rad nå. Forrige søndag var det familedag på Norsk Vegmuseum , med forskjellige ativiter for barna og Pysjpopabaluba show.
    I dag har vi vært på Maihaugen , hvor vi har snekret fuglekasse, padlet kano,kjørt leketraktorer, fått leke inni brannbilen (var kjempestas) osv.... Vi har vært heldig med været på begge steder, og virkelig slappet av og kost oss sammen som en familie. :)

Er det liknende arrangement der hvor dere bor ??
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Det så jo kjempe gøy og koselig ut da!!!
    Her jeg bor er det ikke så mye slikt, jeg bor jo "på landet" jeg da.... eller en øde øy om du vil...

Men vi har en årlig familie dag ved nærbutikken her da, det er koselig både for store og små og arrangeres i slutten av juni hvert år ;)

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Jo det pleier jo skje noe her da, men ikke så ofte som hver helg. Det som er, er at vi er ikke så flinke å delta.
    Denne helgen har det hvis vært et årlig Pizza løp for barn, der pengene går til et godt formål.
    Nytt i år var at en idol sanger og 2 fra Barne Grand prix skulle holde konsert. Så egentlig burde vi deltatt. :)

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Skjer lite her og.... men mulig jeg går glipp av den del, siden jeg ikke har avisen..

Har vært på Torp flyplass en gang på åpen dag og det var kjempegøy, spessiellt for meg

Dere har i allefall hatt ett par opplevelsesrike søndager *klapper*

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine