visste dere at 2 dl lettmelk inneholder karbohydrater tilsvarende 5 sukkerbiter?
visste dere at 2 dl lettmelk inneholder karbohydrater tilsvarende 5 sukkerbiter?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
hi hi å dessuten er det ikke så nøyeOpprinnelig lagt inn av Tove
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg må innrømme at jeg ikke orker følge med på alt som er "farlig", man kan jo ikke spise eller drikk noe som helst lengre, ikke engang luft kan man leve av for den er jo så forurenset. :)
Men Mara, rakker ikke ned på infoen din nå altså, men blir så oppgitt over alle "forstå seg på ere" ute i verden, som MÅ hive slik info over oss hele tiden.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Det er farlig å leve uansett, man dør til slutt :)
Men jeg syns Tine burde holde seg for gode til å rakke ned på andre så lenge de bruker så mye sukker i sine egne produkter.... som melk og yoghurt bla.. !!!!
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bruker Ekstra lett,kun guttene som drikker melk,H-melk til matlaging, sauser kaker ol.men det er ikke på grunn av at det er så mye sukker i melk... det er smaken de ikke liker, av de andre melketypene:01:
Jeg har vel nevnt det i en tidligere melketråd......:06:
Youghurt inneholder 8% sukker
Biola inneholder 6% sukker
Thats life!
Fedmeproblemer kommer stort sett av sukker.......
Pappa'n til verdens tre herligste gutter,
to sommerbarn født 01 og 04 og nesten ett julebarn 2011![]()
Ja har hørt noe slikt.:) Derfor synes jeg man skal drikke melk med måte.:03:
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Nei, det visste jeg ikke mara. Hadde aldri trodd det når jeg tenker etter. Takk for opplysningen :)
Det ante jeg ikke. Trodde først og fremst at man skulle tenke over forbruket pga fettinnhold. Takk for opplysningen. :)
Dette har jeg aldri tenkt over og ikke lest heller. Godt å vite. :)
4 barnsmamma
Bokmerker (linker)