Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Eh synes de så skrekkelig ut jeg da :01:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Ja, det var uvant med slike poteter, men de var gode
Spiser de gjerne igjen :)
Bloggen min
Så de på tv for en stund tilbake, og jeg må være enig med Lise selv om de sikkert er gode.;) Det blir litt på samme måte som den gule ketchupen som kom. Det er ketchup, men på en annen måte er det ikke det alikevel. Det visuelle har mye og si.:06:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
De så ikke gode ut nei, men smakte sikkert fortreffelig likevel :)
Enig med deg Nutta, jeg kjøper heller ikk den gule ketchupen... men det er ike hver gang man får muligheten til å spise blå poteter
Sol: tror de smakte bra... blandet det inn i litt saus for sikkerhetskyld men det smakte bra de små bitene uten saus..:)
Bloggen min
Nei, det er ikke hver dag. Men de er vel ikke billige heller kan jeg tenke meg. De sa på tvn at det var veldig lite av de, i forhold til vanlig poteter.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Ja, de må være dyre.. kanskje derfor de ikke solgte de på rema... ei venninne av meg har sett de i butikken og spist de flere ganger, men ho sa ikke noe om prisen..![]()
Bloggen min
stilig... men jeg vet ikke om jeg hadde spist dem:mo4:
Da kan jeg trygt anbefale de videre![]()
Bloggen min
De var artige ;)
Har verken smakt eller sett slike jeg...
De så litt ekle ut ja, men sikkert godt!
Hm, så ikke ut som spiselige poteter. Men hva er dette? Har ikke hørt om blå potet og hva heter de.
Er det bare at de er blå??????
Fillerya : vet ingenting selv faktisk, bare at de ble plukket på åkeren i går og fortært med en gang...:)
Skal prøve å finne ut av det, for det hadde vært gøy å servert slike en dag når man har selskap, bare for å se reaksjonen![]()
Bloggen min
Jepp ikke sant Dragonfly, men hvordan smaker de? Har de en snev av blå smak![]()
Bokmerker (linker)