Må si hun er flink å gå til tannlegen. Det er bra, da slipper hun å være redd for å gå til tannlegen som voksen! (Da er det kun regningen hun trenger grue seg for)
Må si hun er flink å gå til tannlegen. Det er bra, da slipper hun å være redd for å gå til tannlegen som voksen! (Da er det kun regningen hun trenger grue seg for)
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Så flink hun er. :02: Flott at dere har funnet en tannlege som vet hvordan man skal "håndtere" barn. :)
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Ja er ikke bestandig så greit med familiearv, men hvem tenker på å spørre sin kjære om han har sterke tenner før man skal skaffe barn sammen.Opprinnelig lagt inn av link
![]()
Akkurat det synes jeg er litt pussig, men både jeg og mannen har vel hatt hull i det meste av tennenne, må være tannhygienen som var dårligere før.
Jeg har da stor tro på fluor, og det fikk vi pusse 1 gang hver 3 månede eller noe slik på skolen.
Huff, det synes vi var ekkelt.
Så fint at tannlegen er barnevennlig. Husker min tannlege, han var sur og gretten. Har tannlegeskrekk i dag jeg pga. han. Julie sliter også med "dårlige tenner". Hun har heldigvis også en snill og flink tannlege.
Hvordan har det gått link??
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Fremdeles mye hull i tenna.... så hun går jevnt og trutt og borer...
Håper virkelig bare de nye tenna nå blir bedre....
Hun må antageligvis ha regulering, men vi skal se det an en stund til....
Hedda ser ut til å følge sin søster, har allerede begynt å få hull, og vi venter på innkalling til å ta de, håper bare hun er like flink som sin søster.... Hun har jo også nå i 1,5 år tatt litt antibiotika hver kveld, og jeg har en mistanke om at det ikke er så supert for tenna det heller.... men men....
Håper bare virkelig at de nye tenna deres blir sterkere!!!!
Gå å hør på apoteket om antibiotikan kan være den skyldige... hos oss var det astma medisinene som tok tenna til tulla...
hennes nye er mye bedre og sterkere enn melketennene
Lykke til vennen :mc8:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bokmerker (linker)