Testet bursdagtall her inne, og det stemte skremmende bra da
http://www.numerologi.no/content.asp?mid=35
Testet bursdagtall her inne, og det stemte skremmende bra da
http://www.numerologi.no/content.asp?mid=35
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Her også!
Prøvde skjebnetallet jeg, og dette var visst mitt resultat: :08:
§ Den utholdende sliteren
§ Den selvstendige igangsetter
§ Den likefremme
§ Den modige
§ Den temperamentfulle
§ Den selvsikre
§ Den respekterte leder
Lykkedager: Tirsdag, torsdag og fredag
Amulett: Bærer du ditt 9-tall som amulett, forsterkes din
fysiske styrke, ditt mot og din utholdenhet.
TEMPERAMENT
Du er sterk, modig og utholdende, så du ordner opp i de fleste hindringer i ditt liv fordi du gir sjeldent opp. Du er direkte i din kritikk ovenfor andre, og når det gjelder temperament stod du vel ikke bakerst i køen! Du kan derfor bli oppfattet som hard og kald og være årsak til splid og konflikter, men din kritikk er sjeldent personlig ment. Du uttrykker deg på din egen direkte måte. Noen 9-ere kan være mer blid i sin fremtoning, men dette skyldes angst for egen styrke og temperament. Du kan være dominerende og krevende, og forlange å være i fokus hele tiden. Pass på at du ikke morer deg på andres bekostning. Innerst inne er du følsom og blid og ofte skravlete, noe andre vil se dersom du ikke lukker deg inne bak skjoldet ditt.
9-tallet er det Guddommelige tall, og du er født med spirituelle evner.
Helene
![]()
jaggu! :02:
hmm, de har kjærlighetstest her og!
sol, når er du født? :04:
Pappa'n til verdens tre herligste gutter,
to sommerbarn født 01 og 04 og nesten ett julebarn 2011![]()
:25: Jeg flirer meg skakk.Opprinnelig lagt inn av Heffalumpen
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Mitt skjebnetall er 1 (solen) Syns ikke det stemte så mye på meg da. Jeg føler meg nemlig slett ikke som en leder, er heller usikker. :08:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Hmmmm, vet ikke om jeg er helt med, men noe stemmer nok ja. :)
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Tror mitt blir 3.
Ditt bursdagstall avslører at du er svært kreativ. I hjertet ditt er du en kunstner. Du kan utmerke deg som forfatter, innen visuell eller utførende kunst Hvis du ikke driver med noe av dette profesjonelt pr. i dag, bør du vurdere å ha det som hobby. Du har en godt utviklet fantasi, du er smart, har god humor og entusiasme. Andre finner ditt selskap svært inspirerende, du er sjarmerende og har en sterk utstråling. Du kan gjøre det svært bra som selger.Du er sosialt anlagt, og er en vennlig og hjelpsom sjel.
Du kan ha store humørsvingninger.Fred og harmoni er viktig for deg, og dette overfører du til det meste du gjør – fra måten du kler deg på til måten du innreder hjemmet ditt på. Du har og et spesielt talent med planter og dekorasjoner. Du kan bli en dyktig interiør designer. Pass på så du ikke sløser bort ditt talent ved å sosialisere for mye, for på denne måten å miste fokus og disiplin. Kast ikke bort tiden din på trivielle ting. Sett deg mål – og sikt deg inn.
Hmmm noe stemmer nok.:) Men kjenner meg ikke igjen i alt.
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Mitt tall ble 5 og det var en del som stemte;
Du er svært tilpasningsdyktig og søker spenning. Du forholder deg bra til andre og er flink med ord. Du kan gjøre det bra innenfor områder og yrker som reklame, forlag, salg, arrangør, eller som forfatter.
Du har en høyt utviklet sosialintelligens. Du er flink å prate for deg og å promotere produkter, noe som gjør deg til en utmerket selger. Du jobber bra i team, så lenge det ikke er for mye begrensninger. Du passer ikke til å sitte i ro på et kontor. Du vil da fort bli rastløs, hvis det da ikke er en svært varierende jobb. Du kan bli for ansvarsløs og trenger å utvikle disiplin og orden. Du er kjapp i tankegangen og er analytisk. Av og til kan du bli for selvsikker og sta.
Uansett så er du meget kreativ og klarer å finne utmerkede løsninger til de fleste problemer du eller andre møter på. Pass på så du ikke blir for utålmodig og impulsiv. Faresonen for deg er at du kan ha en tendens til å overstimulere sanseapparatet ditt. Pass på helsen din, prøv å ikke overdrive.
Hahaha, ja det skulle du ha likt å visst.... :03:Opprinnelig lagt inn av Heffalumpen
Mitt skjebne tall er også 1.
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Skjebne tall 6 - venus
§ Fredsmegleren
§ Den storsinnede rådgiver
§ Den romantiske beskytter
§ Den stødige
§ Den steile skeptiker
§ Den godtroende
§ Den flørtende underholder
Lykkedager: Fredag, tirsdag og torsdag.
Amulett: Bærer du ditt 6-tall som amulett, får du hjelp og
støtte i alle hjerte- og kjærlighetsanliggender.
TEMPERAMENT
Du er en kjærlig, følsom og storsinnet person som alltid hjelper andre. Ofte gir du for mye og glemmer å sette grenser, noe som kan få deg til å føle deg brukt. Dette kan medføre at du lukker døren og kan ha vanskeligheter med å tilgi utnyttelsen av din vennlighet.
Du har en magnetisk utstråling som virker svært tiltrekkende på andre. Du har også godt humør, og du elsker å kose deg og underholde både familie og venner. Det kunne vært bra for deg å lære å ”klippe navlestrengen” til dem som du er glad i, da de kanskje kan føle at de ikke alltid får plass til å være seg selv. Pass på at du ikke knytter andre til deg ved å gjøre dem følelsesmessig avhengig av deg.
Tallet gir deg en påminnelse om at du kan få herredømme over ditt eget liv. Gjør alle leksene dine og du vil ha ingenting ugjort
Kan nok si at mye her stemmer ja ;)
Samme med bursdagstallet :)
Biorytmene skjønte jeg ikke så mye av ;)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Syntes ikke det passet så veldig på meg... :04:![]()
Jeg kjenner meg alltid igjen i noe i slikt jeg, men går jeg inn på en av de som ikke er meg, så kjenner jeg meg igjen litt der også. Med andre ord: Jeg tror dette er visvas fra ende til annen.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Bokmerker (linker)