+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 19 av 19

Tråd: Velling?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Synes at du skal gjøre det du selv føler er riktig jeg, Siv! Du har jo to stykker fra før, så jeg vil tro du vet hva du driver med ;)
    Marius var ca 3 mndr da jeg introduserte grøt for ham, Håkon husker jeg faktisk ikke hvor gammel var...*rødmer* Men nå skal det jo sies at jeg har ikke ammet noen av ungene, så at jeg begynte med grøt gikk jo ikke ut over melkeproduksjonen min...

-Tone-

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Siv : Enig med Tone :)

Normale med avføring på barn er at de kan skite alt fra hver dag til hver 14 dag, så lenge de drikker MM.
    Når babyer går over til MME så har folk gjerne en teskje med ekstrakt i hver flaske gjennom ett døgn, da magen blir hardere av MME.

Hvis ikke ekstrakten og tranen virker, så hør med barnelegen, ikke helsesøster ;) om dere kan gå over på biovit... den bør du få resultater av. Tulla bærsjet opptil 5 ganger i timen når vi brukte det og vi måtte til slutt halvere dosen...
    Hadde jeg hatt scanneren her nå så skulle du sett ett bilde hvor tulla faktisk bærsjet ned en gardin, varmeovnen og pappa`s morgenkåpe

Ellers kan jeg bare anbefale å legge noe varmt på magen.... gjorde det med tulla også.. en varmeflaske godt pakket inn på utsiden av tøyet, ikke rett på hud.. det lindrer en del og kan gi resultater deg og...

Fortsatt lykke til og gå for magefølelsen din ;)

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Apr 2002
    Poengstyrke
    14
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly
    Siv : Enig med Tone :)

Normale med avføring på barn er at de kan skite alt fra hver dag til hver 14 dag, så lenge de drikker MM.
    Når babyer går over til MME så har folk gjerne en teskje med ekstrakt i hver flaske gjennom ett døgn, da magen blir hardere av MME.

Hvis ikke ekstrakten og tranen virker, så hør med barnelegen, ikke helsesøster ;) om dere kan gå over på biovit... den bør du få resultater av. Tulla bærsjet opptil 5 ganger i timen når vi brukte det og vi måtte til slutt halvere dosen...
    Hadde jeg hatt scanneren her nå så skulle du sett ett bilde hvor tulla faktisk bærsjet ned en gardin, varmeovnen og pappa`s morgenkåpe

Ellers kan jeg bare anbefale å legge noe varmt på magen.... gjorde det med tulla også.. en varmeflaske godt pakket inn på utsiden av tøyet, ikke rett på hud.. det lindrer en del og kan gi resultater deg og...

Fortsatt lykke til og gå for magefølelsen din ;)
    Vi har varmeflaske som vi bruker. I morgen tidlig så skal jeg prøve å pumpe meg litt og ha i maltekstrakt så får vi se. Venter med velling til han er 4 mnd. Husker Julie også hadde endel kolikk som liten. Sant at jeg har to stk fra før, men det er så mye nytt når det gjelder babyer nå så jeg blir litt forvirra. Får bare bruke sunn fornuft og gjøre hva jeg syns er best som dere sier så går det nok greit. Takk for råd alle sammen :)

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    jeg hadde en gang en svansk nabo, og de gav velling fra starten av nesten om jeg husker rett.. så det kan være ulike meninger om dette..

lykke til!

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine