+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Pergo og har ikke fått mens

Innmeldt
    Aug 2003
    Alder
    35
    Poengstyrke
    0
    Hei alle sammen!

Jeg er nå på syklusdag 41, begynte på pergokur nr 4 den 25. januar 2004. Har fått tante rød på besøk på syklusdag 33 sist, men gangen før der var det rundt 35. Jeg har hatt migrene med oppkast, kvalme, vondt nederst i ryggen, masse murringer i magen, blankt og hvit utflod og litt hissig i humøret fra min kjære. Tok CB test dagen etter forventet mens, men negativ og tok test igjen igår på sykklusdag 40, men negativ. Jeg skjønner ingenting. Jeg mener når man går på pergo skal jo mensen komme helt sikkert. Pergo gjør jo slik at du får eggløsning, og da mener jeg at mensen har skullet komme nå. Jeg prøvd å ringe legen min på St. Olav igår, men uten hell.

Hva tror dere dette kan være? Er jeg gravid og at det er tidlig å teste? Er det noen av dere der ute som har vært borti noe lignende tidligere?

Desperat etter svar

Nicholay 20.Februar 2002 :hi5:

Katrsiv & Jørn Gisle :love11: gifter oss den 23. juli 2005

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    38
    Poengstyrke
    10
    Husk den slo ikke ut på meg før nesten 14 dager etter ventet mens...tror nok sikkert du er gravid vennen min....
    Fikk beskjed at pergo kan være så den virker inn på det greiene som slår ut...høres ut akkurat som meg med tvinsa..

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Huff føler meg litt dum, men hva er pergo? Har ikke hørt om det. :-?
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. For de som ikke har fått det med seg....
    av Alfa i kategorien Informasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 13-01-10, 14:13

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine