+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Boller

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26

Boller

Trenger noe gode tips her...fort...skal bake boller til Sara sitt selskap i ettermiddag, har en god bolledeig, det er ikke noe problem, hva kan en gjøre for å få litt "festlige" boller, kan fylle de med en sjokolade bit, noen som har andre tips...evt linker til steder der jeg kan finne tips...takk..

Nå går jeg for å handle litt stesj..og vaske lokalene på Madlahuset..håper noen tips er kommet til jeg kommer hjem..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Jeg har ikke prøvd det selv, men å fylle dem med smarties eller nonstop kunne kanskje blitt litt morsomt? eller totalt misslykket - bør kanskje testes først...?

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Eller prøve å lage andre former enn bare runde boller. Eks formet som en S, for Sara. Jeg er ikke spesielt kreativ i dag. Kommer ikke på noe spes.
    Vanilje er også godt å fylle de med.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sjokoladebiter er storfavoritt her i huset. Både med å legge inn en sjokoladebit i hver bolle - eller å lage sjokoladesnurrer med litt mindre biter som blir spredt litt her og der (var det forståelig??)

Ellers bruker vi ostesnurrer - bruker vanlig revet ost. Og for å videre utvikle S-bolle ideen.... jeg bruker å lage kringle med vaniljekremfyll og hakkede sjokoladebiter - det hadde jo vært greit å fylle inn i S'ene.

Vanlige skoleboller er jo også godt. Vaniljefyll og etterpå på med glasur og kokos.

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    tør ikke begynne med noe vanljefyll og slike ting, mine unger liker i alel fall ikke det, kanskje jeg skal prøve noen med nonstop inni..

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Jeg pleier å ha melkesjokolade inni, det er bare nyyydelig. HGar prøvd non stop også men det falt ikke i smak hos oss. Ble litt galt med sukkeret som er rundt sjokoladen. Marsipan og sjokolade bruker svigermor, jeg synes det er for søtt men mange liker det

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sjokoladeboller er en slager her i huset også, men har sett flere steder at folk bruker smågodt i bollene og at det slår godt an hos barn. :03:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    det ble bare vanlige boller her, ikke spiste de mange av de heller..så da er det litt igjen til svigerbesøket imorgen..

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. RIMBO BOLLER
    av annesil i kategorien Boller
    Svar: 12
    Siste innlegg: 28-09-10, 17:33
  2. Luftige boller
    av Adele5 i kategorien Boller
    Svar: 0
    Siste innlegg: 19-08-08, 09:17