Ja har jeg misforstått når hun spør,er du helt senil eller?Kan du forklare hva hun mente da...beklager viss jeg har misforstått noe.Opprinnelig lagt inn av Lise
Ja har jeg misforstått når hun spør,er du helt senil eller?Kan du forklare hva hun mente da...beklager viss jeg har misforstått noe.Opprinnelig lagt inn av Lise
Hun spør ikke deg! Les engang til hva hun skriver, spørsmålet er som et eksempel på det hun skriver videre, er da ikke så vanskelig å skjønne hva hun mener i innlegget heller da.Opprinnelig lagt inn av merete g
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Ja nekter ikke for jeg kunne ha lest feil ,og da beklager jeg hele misforståelsen...det var enn lettelse takk!Kanskje jeg er senil;)Bruker selv si er du helt senil.....Opprinnelig lagt inn av Lise
Første gangen jeg hører jeg er frekk,mente ikke være det...men ville bare forsvare meg, om jeg ikke hadde misforstått innlegget!
Fort gjort å lese feil, men kjekt å lese to ganger for å¨være sikker :)Opprinnelig lagt inn av merete g
Den er grei, ble litt satt ut av måten du svarte på, men godt dette ble løst :mc8:Opprinnelig lagt inn av merete g
Ja det er helt sant skal lese to ganger,ord som roper kan misforståes også!Opprinnelig lagt inn av Lise
He he er vel de som misforståes mestOpprinnelig lagt inn av merete g
"Er du senil" er et ganske vanlig uttrykk ja. Samme med "Er du helt gal (gæren) :)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Eller som vi sier "e du sinnsyk" uten å mene noe med det, positivt sagt er denne setningen:)Opprinnelig lagt inn av Alfa
Bokmerker (linker)