Noen som vet om de setter igang fødsler tidligere på folk som sliter veldig i svangerskapet sitt? Er det evt legen min jeg snakker med om det? Hilsen ei som er lei av å spy og til tider føler seg på randen til psykisk kollaps![]()
Noen som vet om de setter igang fødsler tidligere på folk som sliter veldig i svangerskapet sitt? Er det evt legen min jeg snakker med om det? Hilsen ei som er lei av å spy og til tider føler seg på randen til psykisk kollaps![]()
Toln :regler:, mamma til Runar Andre, født 121202og Thomas Leander, født 130106
Har aldri hørt om det før Toln, eneste er at noen blir lagt inn og får en del næring intravenøst pga svangerskapskvalme og stort vekttap...
Men du bør kanskje ta det opp med legen eller jordmor... den av de du føler å ha best kontakt/kjemi med....
Lykke til Toln, jeg føler virkelig med deg. *blomst*
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Ja, lå på sykehuset i 7 uker denne gangen, fra uke 7 - 14, så det vet jeg alt om:)Opprinnelig lagt inn av dragonfly
Ja, da bør du vite det ja.... :) uff.. syns så synd i deg...
Snakk med den du har best kontakt med du, kanskje de kan hjelpe deg... eller du får prøve å sette i gang selv, men fraråder det ennå, for du har jo ikke termin før i januar hvis jeg husker rett..da bør du holde ut til desember i allefall, ennå det ikke er lett for deg slik du har det nå..
Bloggen min
Nei, og så vil jeg jo egentlig holde ut til januar, for Runar er desemberbarn og han er alltid minstemann - begynner feks på skolen når han er 5 1/2. Så jeg får vel bare holde utOpprinnelig lagt inn av dragonfly
![]()
![]()
Har aldri hørt om noe sånt, og tror det skal meget tungtveiende grunner til at de kan komme til å gjøre det noe særlig før tiden. Men, det er klart med salte tårer og psykisk kollaps og fysisk utmattelse så kanskje de går med på et par uker før? Uansett så blir det vel lege eller jordmor det blir naturlig å ta det opp med.
Og lykke til Toln - tenker på deg :mc8:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Håper du blir bedre snart Toln :)
Bloggen min
Har heller aldri hørt om det. Jeg prøvde for harde livet å få de til å sette igang fødselen når jeg var 10 dager på overtid, men på sykehuset ville de at barnet skulle komme naturlig. Så de ville vente noen dager til!
Og selv om du sliter så har vel barnet det best inni magen til det bestemmer seg for å komme ut selv :03:
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Stakkars deg, føler veldig med deg, hadde selv et svangerskap som aldri tok slutt..., var veldig svimmel,kvalm, vondt i hodet....og lå den siste mnd. om ikke lenger, jeg fikk ikke komme inn på ny ultralyd en gang selv om jeg ønsket det veldig:ga6:
Det vister seg at jeg burde ha vært på ultralyd, så jeg hadde rett, så mitt råd til deg , stå på for det du føler er riktig og snakk med flere hvis du føler ikke det den første sier er rett for deg.
For leger /jordmødere har forskjellig oppfatninger av samme ting, det har jeg fått erfare.
Lykke til.:)
:) Ha en fin dag :)
Det er klart det, men jeg tror i noen tilfeller hvis mor er veldig sliten, at barnet kan slite litt pga det. Mitt barn nå f.eks. har litt høyere hjerterytme enn normalt pga at jeg kaster så mye opp at det blir litt stresset. Blir fulgt godt opp både hos lege, jordmor og på sykehus, så det er ingen fare, bare veldig slitsomt. Skjeve blodprøver har jeg - elektrolyttene spesielt. Lav Hb, som bare går ned og ned til tross for at jeg tar jerntilskudd og lavt BT. Er sliten døgnet rundt. Har hørt om noen tilfeller der fødselen har blitt satt igang på slike grunnlag, men det er noen år siden. Tror de er strengere med det nå, og det er sikkert helt på sin plass:)Opprinnelig lagt inn av dido
Siden du blir godt fullt opp, så gjør de nok det de mener er rett. Synes de at du ikke burde gå lenger så setter de vel i gang fødselen.
Men du kan jo legge inn et lite ønske!
Lykke til!!!!
Men ønsker du å få et desember barn?
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Så lenge babyen har det bra, skal det nok mye til for å sette igang fødsel/forløse v/ keisersnitt mye før termin. Babyen har det tross alt best i magen så lenge som mulig.
Men om morens helse går ut over babyen, er det nok en helt annen sak.
Jeg skjønner at du hilder på å bli gal. Jeg var konstant kvalm i 4 mnd, og synes det var ille. Men jeg kastet ikke opp, og la godt på meg. Så det du er gjennom må være grusomt.
Men som du sier, så er det greiere å ha et januarbarn, enn et desemberbarn :)
Sender deg en trøstklem og en blomst ja. Kan desverre ikke gjøre noe mer for deg.
:mc8:![]()
Jeg gjør jo egentlig ikke det. så jeg får bare holde ut. Runar er desemberbarn og jeg ser jo ulempene ved å alltid bli "minstemann i klassen". Skal nok klare dette, men av og til ser jeg veldig svart på det, andre dager går det bedre. Takk for alle støttende ord alle sammen:mc8:Opprinnelig lagt inn av dido
Har heller aldri hørt om at de gjør slikt, men som de andre sier så kan du jo høre med lege/jordmor.
Lykke til! Håper du snart føler deg bedre. :mc8:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)