Noen som tror på spækelser eller lignede!! opplevd noe merkelig eller noe i den duren!!
Noen som tror på spækelser eller lignede!! opplevd noe merkelig eller noe i den duren!!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
nja, vet ikke helt jeg.. hva med deg selv siden du spør ;)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
jepp, har noen tråder om dette her inne.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
jeg tror jeg tror har hørt merket men enda ikke sett ett spøkelse!! har også luktet!!! men aldri fått se det
Legger ved en link som dere kan se mitt lille nurk på
http://groups.msn.com/NOFO/jeannettogzorro.msnw
Talst
Takk for titten på flotte bilder av ei flott jente
Så til spm dine : ja og masse![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Vet ikke helt hvor mye jeg tror på sånn jeg, men iallefall nok til at jeg blir skremt av slike ting. :03:
Så søt jente du har. :)
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Takker hu er søt når hu vil..... hheheheheh.....
Fortell hva dere har opplevd da !!!! jeg er totalt overtroisk!!!!:02:
har en annen venninne som er likedann!!! helt vill!!!
let i tråden her he he
Betsefaren min (mors far) døde før jeg ble født og mamma fortalte meg fra en gang jeg var liten ( 6 år) og hadde våknet på natten og sagt at det stod en mann på rommet mitt. Mamma fulgte meg inn på rommet mitt og der var det selvfølgelig ingen. Neste morgen fant mamma fram et fotoalbum som hun ville vise meg og da vi kom til bildet av bestefar så sa jeg: "Der er mannen som var på rommet mitt i natt".
Da Julie var liten så bodde faren hennes og jeg på ei to-roms leilighet i sentrum i Oslo. Den hadde vi overtatt av et vennepar av foreldrene mine som nettopp hadde gått bort. De gikk bort mens jeg gikk gravid med Julie og Erling (mannen i huset) hadde alltid gleda seg til å se Julie. En dag da Julie var rundt 1 år så satt hun på kjøkkengulvet å lekte, jeg titta inn og så at hun satt å stirra rett i veggen og sa: "Jada, Erling, det er greit." Kjente det gikk kaldt nedover ryggen min da. Snakka med pappa'n min etterpå og han mente at det kunne nok være Erling som var innom for å se til Julie :)
Nydelig jente du har forresten. Søt hund :27:Opprinnelig lagt inn av ntnjen
Takker ....
skummel!!!!
Jeannett ser også menner!! men de vet ikke vi hvem er!! mne hu tør i hvertfall ikke legge seg alene om kvelden vi sitter til hu sover!!!
Søte unger du har SIV:02: :mc8:
Flotte bilder, legg de heller ut på bildeforume, linken altså - så ser alle at du har den her =)
Bokmerker (linker)