Takk :)Opprinnelig lagt inn av ntnjen
Takk :)Opprinnelig lagt inn av ntnjen
lise hvordan får man dem inn dit!! er jeg helt dum eller ja!! heh kors får man bilde sånn som dere har ved nicket!!!???
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Herlig tulle du har Ntnjen! :02:
takker for titten, redd jeg ikke kunne dy meg...... Så ut som en artig fest oxo..... :06:
Pappa'n til verdens tre herligste gutter,
to sommerbarn født 01 og 04 og nesten ett julebarn 2011![]()
Glemte jo helt å svare på tråden...:04:
satt ut av de fine bildene.... Nei tror ikke på noe overnaturlig, men at vi ikke er alene i universet, det tror jeg! :03:
Pappa'n til verdens tre herligste gutter,
to sommerbarn født 01 og 04 og nesten ett julebarn 2011![]()
Forstår jeg rett, har du luktet et spøkelse???????????? Eller er jeg helt på bærtur her:25:Opprinnelig lagt inn av ntnjen
Toln :regler:, mamma til Runar Andre, født 121202og Thomas Leander, født 130106
Går fint ann det he he - parfyme eller andre lukter.Opprinnelig lagt inn av Toln
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Men si meg, hvis du kjenner en parfymelukt, hvordan i alle dager kan du da mene at det er et spøkelse?? Hvis det plutselig kommer en ukjent parfymelukt i huset ditt f.eks.?? Er det det dere mener?Opprinnelig lagt inn av Lise
Men si meg, hvis du kjenner en parfymelukt, hvordan i alle dager kan du da mene at det er et spøkelse?? Hvis det plutselig kommer en ukjent parfymelukt i huset ditt f.eks.?? Er det det dere mener?Opprinnelig lagt inn av Lise
Ja, om du kjenner en annen lukt, feks parfyme så kan det være det, jeg sier ikke at det ER det altså.Opprinnelig lagt inn av Toln
Ok, kjenner rare lukter i huset hele tiden jeg nå som jeg er gravid. Er med andre ord OMRINGET av spøkelser - heheheOpprinnelig lagt inn av Lise
:21:
Ja mest sannsynlig er du detOpprinnelig lagt inn av Toln
![]()
Jeg tror litt på spøkelserIallefall hver gang jeg ser åndenes makt :03: I det siste programmet hadde de kjent parfyme og sigarlukt, og mediumet kjente akkurat det samme.
Flotte bilder av ei søt jente med krøllete hår.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg tror og ikke tror, og de gangene jeg har opplevd spøkelser, ja så har jeg inbilt meg selv at dette er bare inbildning.
Kanskje var det det, eller ikke, men jeg ble jo ikke noe sterkt plaget, så da tror jeg heller det var jeg som var litt tøven![]()
Hei hei:)
Jeg tror på spøkelser og det overnaturlige.Jeg har opplevd en del som fikk meg overbevist.
I ett hus vi bodde i når barna var små,bråkte det så mye at hunden vår ble gal,slik at vi måtte avlive den selv om vi flyttet.
Jeg kunne våkne midt på natta av at det var pianospill og full fest rett bak senga mi.Dette er i andre etasje,og det var bare en smal gang der.Dette opplevde jeg flere ganger.Eksen min kløyvde ved ute,og han satte øksa i hoggestabben.gikk inn for å ta seg drikke.Når han kom ut var øksa borte,ingen hadde vært ute.Han gikk inn og spurt oss,men når han kom ut var øksa på plass igjen.
Dette er bare 2 ting,jeg kan skrive mer siden.Men det var første gangen jeg opplevde ting,men ikke den siste.For etter dette har det blitt mye mer.
Hilsen fra puhs:09:
Bokmerker (linker)