Tror selv at jeg skal være flink og lage maten til Kevin selv. Så da tenkte jeg at jeg iallefall skulle gjøre det til jeg blir lei :roll:
I første omgang er det potetmos og kanskje moset brokoli som er aktuelt. Har lest et eller annet sted at 100 gram grønnsak moses i 1/2 dl morsmelk (eller erstatning) og tilsettes litt olje/smør dersom man ønsker det. Tenkte at jeg skulle lage noen posjoner og fryse og da kommer spørsmålet mitt :oops: ; kan man fryse hele blandingen sammen? Jeg skjønner jo at man kan det, men siden morsmelk inneholder noen enzymer som "fordøyer" maten før den er spist lurer jeg på hvordan resultatet blir... Han fikk potetmos i går og den ble jo noe tynnere etter en liten stund. Det er ikke aktuelt å lage med noe annet enn morsmelk så dersom det blir helt suppe får jeg heller fryse det ned hver for seg.
Noen som har erfaring? Ellers så prøver jeg bare med en posjon eller noe sånt i dag som han kan få i morgen...
jaja, da fant jeg vel nesten løsningen selv egentlig men pytt-pytt. Vil gjerne høre erfaringer og tips likevel jeg...
Og forresten; hva slags olje er best å bruke da? I går fikk han uten og det gikk jo helt fint det da...

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
og 

Hilsen Alfa
Sier ja takk til begge to jeg :green: 

Bokmerker (linker)