+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: 7 1/2 år

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20

7 1/2 år

Nå leser hun og skriver løkkeskrift så det er så herligt. Merker at hun begynner å bli noe roligere enn hun var før og det er herligt.

Ser ut som hun nå er begynt å knytte seg litt mer til ei jente i klassen, men leker fint ilag med alle (men kan fortsatt være litt frekk, noe jeg håper å få bukt med, glad for forslag).

Har mistet en tann ved siden av fortennene og ny er på vei ut.

Hjemme så koser hun seg masse for seg selv på rommet, liker å leke med barbie og høre på musikk. Liker også godt om jeg leser bøker uten bilder i, for "da kan jeg dikte selv hvordan de ser ut o.l." som hun sier.

Hun ønsker å begynne på ballet, så jeg tenkte å prøve å søke henne inn på det (har snakket om det i et halvt år nå, så jeg regner med at hun VIL dette at det ikke er noe forbigående)

Kan snakke litt mer fornuftigt med henne enn de andre, men har fortsatt mye av det barnslige i seg (heldigsvis):02:
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Flink jente:02: , Sara er nok ikke kommet så langt enda, staver seg gjennom en del ord, men jeg vil ikke si hun kan lese skikkelig enda, men hun har jo vært litt "etter" hele tiden så jeg regner med det kommer etterhvert

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove
    Flink jente:02: , Sara er nok ikke kommet så langt enda, staver seg gjennom en del ord, men jeg vil ikke si hun kan lese skikkelig enda, men hun har jo vært litt "etter" hele tiden så jeg regner med det kommer etterhvert
    hun staver seg igjennom hun også da, men er utroligt hvor mye hun leser nå, syns det er gøy selv:)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Så moro å lese om størstemann. Artig når de begynner å lese/skrive. Jøss, jeg visste ikke at de begynte med løkkeskrift så tidlig - eller er hun bare tidlig?

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Så moro å lese om størstemann. Artig når de begynner å lese/skrive. Jøss, jeg visste ikke at de begynte med løkkeskrift så tidlig - eller er hun bare tidlig?
    De begynner med det i 2. klasse her. I første har de lært store og små bokstaver og så er det rett over til løkke:)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Her lærte de bare de store bokstavene i 1 klasse, nå holder de på med de små

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove
    Her lærte de bare de store bokstavene i 1 klasse, nå holder de på med de små
    Da varierer det nok. Mellomste har begynt med matte og han går i barnehage, men utroligt hva de lærer.
    4 barnsmamma

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine