+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 58

Tråd: Spill konsoller.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21

Question Gameboy..

Lisa ønsker seg veldig en gameboy..
    Nå fikk hun litt penger til bursdagen, og hun vil kjøpe seg en..

Hvilken type skal jeg kjøpe? (er det ikke flere typer?)
    Noen som vet pris?
    Noe annet alternativ? Av slike "hånd spill"?

Ønsker råd og tips....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    ...og Lisa er hvor gammel?

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Klara
    ...og Lisa er hvor gammel?

Lisa er 6 år!

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det vi fikk anbefalt da poden skulle kjøpe seg GB var å holde oss unna den siste versjonen som kom - DS tror jeg (rett meg den som har mer peiling) - årsaken var at den var for komplisert. Poden har kjøpt en veldig pent brukt GB advance SP med veske og 1 spill. Den kjøpte han i fjor og han betalte 400 kr for den.

Han er nå i allefall kjempefornøyd selv!

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Vi kjøpte Gameboy advance sp for snart to år siden, og ungene er veldig fornøyd med det. Spilles ikke daglig på det, så batteriet holder ennå.

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Aug 2005
    Poengstyrke
    7
    Har ikke så mye greie på dette, men tenkte jeg skulle sjekke litt priser for deg.. :29:
    Ut av 3 steder jeg har sjekket er Elkjøp den billigste med 795 kr. Tror ikke det finnes så mange andre konsoller, som du holder i hånden og spiller på..?

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    GB advance er vel best, den siste nye er jo dessuten veldig dyr enda. Det følger med ledning til maskinen så den kan plugges i kaontakt og lades opp, eller en kan spille med den koblet opp med strøm

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Her burde vel jeg som gutt og teknofrik kunne svare.....men nei, er det en interesse jeg ikke har, så er det sånne spill. Men er 6 år en grei alder å få sånne spill ?? Min sønn er 4, har ikke tenkt i de baner til han enda, han viser heller ikke stor interesse for spill på pc, men mye kan endre seg på 2 år.
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Gutten
    Her burde vel jeg som gutt og teknofrik kunne svare.....men nei, er det en interesse jeg ikke har, så er det sånne spill. Men er 6 år en grei alder å få sånne spill ?? Min sønn er 4, har ikke tenkt i de baner til han enda, han viser heller ikke stor interesse for spill på pc, men mye kan endre seg på 2 år.
    Vi ventet til sønnen vår var 8 1/2 før han fikk gameboy. Men mye fordi vi trodde at det bare vi ville gå i stykker om han fikk det tidligere. Men nå har vesla på 5 fått smaken på det, og det tåler en trøkk. Ang interesse så inviet pappan i huset eldste sønnen for playstation når han var 3 år, så ikke noe rart han ønsket seg gameboy når han var ble større.:06:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sara har spilt game boy i et par år allerede og liker både pc spill og playstation, men det kommer kanskje av to eldre brødre...

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Marius har vel hatt Gameboy i 1/2 år nå...han har den SP "versonen" De sier jo at de er det best grafikk på (eller no' slik) OG det tåler litt medfart! ;)

Når det er sakt, så hater jeg den lille firkanta maskina. Det tar jo bare såååååå lang tid å save spillet og så "må" man jo bare spille litt til... Pg så er jeg jo den dummeste, teiteste, forferdeligste osv. mamma'n i verden som ikke lar ham få spille HELE tiden...

-Tone-

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10

Spill konsoller.

Har tenkt litt på å kjøpe en eller annen slags spillkonsoll til mann og barn til jul. Gubben har hatt lyst på Playstation lenge, men jeg har holdt igjen.

Ser det er flere typer PS på markedet. Finnes det flere typer PS2? Det er så himla stor prisforskjell.

På Siba har de en PS2 til 995, og når jeg søker på Kelkoo, finner jeg priser opp mot 1500 og høyere. Det er visst sølv/gull versjoner, men det går kun på utseende etter som jeg skjønner :04: .

Iallefall, hva må man ha om man skal ha PS2? minnebrikke? kontroller? noe mer?
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Ungene her har PS2 det finnes vel bare en type men de kan ha litt forskjellig utseende tror de normalt ligger på rmellom 1000 - 1200 kr, alt etter tilbud, noen tilbud er inkludert spill bl.a.

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Vi har ps2, men jeg tror det er to varianter. Mener at det for ikke så lenge siden kom en forbedra og mye mindte utgave. og denne er nok dyrere.

x-boks skal også være kjekt. Her kan man også laste ned musikk som man kan spille på tven.

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    det er en slim utgave, den har vel erstattet den gamle, men det eneste er at den er tynnere, funksjonene er de samme (ifølge min eldste sønn...)

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Wii spill
    av Alfa i kategorien Spill (pc, nett og brett)
    Svar: 3
    Siste innlegg: 30-12-08, 09:04
  2. Spill
    av Siv i kategorien Spill (pc, nett og brett)
    Svar: 1
    Siste innlegg: 11-08-06, 20:41
  3. Spill
    av Chamilla i kategorien Spill (pc, nett og brett)
    Svar: 0
    Siste innlegg: 07-10-05, 22:30
  4. Spill
    av Tornerose i kategorien Spill (pc, nett og brett)
    Svar: 28
    Siste innlegg: 06-02-05, 13:11

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine