Lisa ønsker seg veldig en gameboy..
Nå fikk hun litt penger til bursdagen, og hun vil kjøpe seg en..
Hvilken type skal jeg kjøpe? (er det ikke flere typer?)
Noen som vet pris?
Noe annet alternativ? Av slike "hånd spill"?
Ønsker råd og tips....
Lisa ønsker seg veldig en gameboy..
Nå fikk hun litt penger til bursdagen, og hun vil kjøpe seg en..
Hvilken type skal jeg kjøpe? (er det ikke flere typer?)
Noen som vet pris?
Noe annet alternativ? Av slike "hånd spill"?
Ønsker råd og tips....
...og Lisa er hvor gammel?
Opprinnelig lagt inn av Klara
Lisa er 6 år!
Det vi fikk anbefalt da poden skulle kjøpe seg GB var å holde oss unna den siste versjonen som kom - DS tror jeg (rett meg den som har mer peiling) - årsaken var at den var for komplisert. Poden har kjøpt en veldig pent brukt GB advance SP med veske og 1 spill. Den kjøpte han i fjor og han betalte 400 kr for den.
Han er nå i allefall kjempefornøyd selv!
Vi kjøpte Gameboy advance sp for snart to år siden, og ungene er veldig fornøyd med det. Spilles ikke daglig på det, så batteriet holder ennå.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Har ikke så mye greie på dette, men tenkte jeg skulle sjekke litt priser for deg.. :29:
Ut av 3 steder jeg har sjekket er Elkjøp den billigste med 795 kr. Tror ikke det finnes så mange andre konsoller, som du holder i hånden og spiller på..?
Mamma til jente 01 og gutt 05 http://www.barnemix.no/skravlemix/im...ilies/001d.gif
GB advance er vel best, den siste nye er jo dessuten veldig dyr enda. Det følger med ledning til maskinen så den kan plugges i kaontakt og lades opp, eller en kan spille med den koblet opp med strøm
Her burde vel jeg som gutt og teknofrik kunne svare.....men nei, er det en interesse jeg ikke har, så er det sånne spill. Men er 6 år en grei alder å få sånne spill ?? Min sønn er 4, har ikke tenkt i de baner til han enda, han viser heller ikke stor interesse for spill på pc, men mye kan endre seg på 2 år.
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Vi ventet til sønnen vår var 8 1/2 før han fikk gameboy. Men mye fordi vi trodde at det bare vi ville gå i stykker om han fikk det tidligere. Men nå har vesla på 5 fått smaken på det, og det tåler en trøkk. Ang interesse så inviet pappan i huset eldste sønnen for playstation når han var 3 år, så ikke noe rart han ønsket seg gameboy når han var ble større.:06:Opprinnelig lagt inn av Gutten
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Marius har vel hatt Gameboy i 1/2 år nå...han har den SP "versonen" De sier jo at de er det best grafikk på (eller no' slik) OG det tåler litt medfart! ;)
Når det er sakt, så hater jeg den lille firkanta maskina. Det tar jo bare såååååå lang tid å save spillet og så "må" man jo bare spille litt til... Pg så er jeg jo den dummeste, teiteste, forferdeligste osv. mamma'n i verden som ikke lar ham få spille HELE tiden...![]()
-Tone-
Har tenkt litt på å kjøpe en eller annen slags spillkonsoll til mann og barn til jul. Gubben har hatt lyst på Playstation lenge, men jeg har holdt igjen.
Ser det er flere typer PS på markedet. Finnes det flere typer PS2? Det er så himla stor prisforskjell.
På Siba har de en PS2 til 995, og når jeg søker på Kelkoo, finner jeg priser opp mot 1500 og høyere. Det er visst sølv/gull versjoner, men det går kun på utseende etter som jeg skjønner :04: .
Iallefall, hva må man ha om man skal ha PS2? minnebrikke? kontroller? noe mer?
Vi har ps2, men jeg tror det er to varianter. Mener at det for ikke så lenge siden kom en forbedra og mye mindte utgave. og denne er nok dyrere.
x-boks skal også være kjekt. Her kan man også laste ned musikk som man kan spille på tven.
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Bokmerker (linker)