Barn (spesielt de under skolealder) har jo så mye ting (leker, uteklær, vogn osv), så jeg lurer rett og slett på hvordan det fungerer i praksis forskjellige steder. Tenker da kanskje hovedsaklig på de som bor en uke hos mor og en uke hos far, men er også nysgjerrig på type "en dag i uken og annenhver helg" :03:
Egne rom? Egne leker hos mor og egne leker hos far? Egne klær hos mor og egne klær hos far? Blir det hver av foreldrenes ansvar at barna har det de trenger når de er der (ser for meg dobbelt sett med vogner, utedresser osv - unødvendig dyrt, men kanskje det enkleste?).
Jeg tenker liksom at det blir mye styr med å flytte hele rommet fra uke til uke, men at det kanskje blir rart å ha to helt separate hjem også...?
Om jeg ikke får noe svar på dette så skjønner jeg det altså - det er bare så mye rart man kan begynne å lure på når man egentlig skal prøve å gjøre noe fornuftig - ja jeg er på jobb :04:

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
Også holder jeg på å avstemme banken og siden det ikke er jeg som fører bilagene for tiden så er det jo ingen ting som stemmer 

, 11 og 14 år.

8 og 6 år
Bokmerker (linker)