+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 19 av 19

Tråd: skikkelig skummelt!!

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Sitat Opprinnelig lagt inn av ntnjen
    Da han kom innigjen hadde han med seg denne personen igjen! :21: jeg som til vanlig ikke blir redd var skrekkslagen:21:
    Hvilken person? Så du en person gå ved siden av ham?
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    8
    jeg så ikke noe jeg bare luktet!! å jeg var så redd at jeg hadde desverre ingen sanser i behold!!!

men jeg vet og merket at det var en person der!og at samboeren min som sagt strakk hånden ut!! og hadde kontakt via hendene da tydligvis!! :21:

Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    8
    ja og han var som sagt ute pog røykte før vi la oss og når han kom innigjen hadde han denne pånden med seg!! jeg luktet det!! det er forskjell på frisk røyk og gammel røyk!!

Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    6
    Sitat Opprinnelig lagt inn av ntnjen Se innlegg
    I går kveld fikk jeg og samboeren oss ett skikkelig støkk!! Han kom hjem rundt halv ti!! til Tufte ! å da hadde han vært hos min søster og slått ihjel noen kaniner!
    I det han kommer inn i rommmet kommer det en skikkelig røyke lukt med han! skikkelig innestengt! jeg spør jo om han har vært noen andre stdere å , men nei sier han! Å han kjente ikke noe!! så setter han seg i sofaen og jeg spør igjen. neida ingen lukt her hos meg, men plutselig ser jeg fjeset hans forandre seg til en del kvitere farge! da hadde han også merket det!! lukten kom og forsvant gjennom hele tufte! Vi snakket om det osv. men kom ikke frem til noe! men etter tufte skulle han selv ut og ha en røyk ( får ikke røyke inne) å lufte bikkjen. Da han kom innigjen hadde han med seg denne personen igjen! :21: jeg som til vanlig ikke blir redd var skrekkslagen:21:
    vi gikk og la oss å plutselig kjente vi det inne på rommet vårt denne innestengte røykelukten igjen! hmmmmmmm plutselig strekker gubben ut hånden å øynene hans detter igjen ! spooky! jeg blir vettaskremt å skal ta tak i han å jeg brant meg omtrent på huden hans! han var som en steikeovn! gikk fem min. så faller hånden hans å han ser på meg å tårene hans triller :21: . da viser det seg at det er bestefaren og oldemoren hans som har vært med han på flynedover fra nordmøre når han var der oppe siste helgen i november! De hadde vist fortalt han at vi ikke skulle være redd ,men at vi måtte flytte nordover mot nordmøre snart!!
    Jeg hadde ikke trodd ett kløyva ord av det han hadde sagt vist jeg ikke hadde brent meg på han!! Han sa at han følte at han brant opp innvendig!!

er ikke dette skummelt så vet ikke jeg!! tør ikke være her alene jeg lenger!!

Heisann:09:

Herregud!!!Dette var en historie utenom det vanlige.Har hørt mye om røyklukt,men ingen som har opplevd så mye på en gang. Jeg ville tatt det som ett tegn fra oven.Og hørt på det så langt je hadde greid å strekke meg.
    Men du trenger ikke være redd,dette var sikkert engangs tilfelle.Men lykke til videre.
    Hilsen fra puhs:05:

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Skummelt med eksamen?
    av Surrehuet i kategorien Generell debatt
    Svar: 13
    Siste innlegg: 12-01-10, 02:17
  2. Skummelt
    av Tove i kategorien Media
    Svar: 6
    Siste innlegg: 16-02-09, 20:31