Hva kjøper man til ei som har to store søsken, og alt hun trenger og mere til av klær? Hun har jo klær etter storesøster og 2 kusiner, og alt av babyleker har de jo etter de to eldre.
Så jeg har lyst å finne på noe annet.
Kom med forslag!
Hva kjøper man til ei som har to store søsken, og alt hun trenger og mere til av klær? Hun har jo klær etter storesøster og 2 kusiner, og alt av babyleker har de jo etter de to eldre.
Så jeg har lyst å finne på noe annet.
Kom med forslag!
Hva med en ramme eller et smykke/armbånd?? masse pent hos gullsmeden som har gaver i alle prisklasser :01:
En fin gave som tulla fikk var den minste str av en korktavle,malt og limt på masse bilder av tulla.bildene ble først limt på en bakgrunn :02:
Om ho ikke har glede av den nå så får ho glede av den senere som ett flott minne - her da fra søskenbarnet sitt :02:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Det dragonfly tenkte var det første jeg og tenkte da jeg så overskriften. Armbånd eller smykke hos gullsmeden. Jeg var nettop på gullsmeden selv jeg. De har så mye fint. Snuppa mi fikk endel slike ting fra gullsmeden til sin første bursdag. Det samme gjorde jeg. Og det er ting som betyr noe og som kan gå i arv.:)
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Jeg tenkte også på smykke. vet ikke hvor mye du har tenkt å legge i gaven, men det er veldig søtt med de aller minste av de glasshjertene som har vært så populære et stund nå på sånne småtuller. Ellers så har de jo massevis av diverse armebånd og anheng å velge i.
Eller så må det bli et spesielt klesplagg da; f.eks noe fra www.rockyourbaby.com hvis du har tid til å bestille før bursdagen er (det tar 10-14 dager, både jeg og Dido har bestilt derfra).
Sist endret av cammie; 06-01-06 kl 14:37.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Jeg har tidligere kjøpt en nydeligjentegave. Armbånd og halskjede - i små perler. Det var laget slik at når hun ble ungdom kunne armbåndet kobles på halskjede - og dermed ble kjedet langt nok til at det passer til henne selv når hun blir voksen. Har i allefall sett det hos flere gullsmeder her i byen. Gaven ble i allefall godt mottatt.
![]()
Dette kjøpte jeg til en annen niese av meg til dåpen for snart 5 år siden. Jaktet på det samme til denne jentas dåp, uten hell. Men da endte jeg opp med å kjøpe et perlekjede med sommerfugl anheng. Skal ta en kikk og se om de kanskje har armånd som hører til.Opprinnelig lagt inn av Kari
Takk for tips, iallefall.
Bruker familien bunad da??
Jeg har kjøpt søljer til 2 jenter for de vet jeg kan brukes hele livet ut..spesiellt siden jentenes farmor lager bunader også :01:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bilbane, modelltog, eller noe teknolego. da har hun litt og vokse på, og slår et slag for likestillingen![]()
Pappa'n til verdens tre herligste gutter,
to sommerbarn født 01 og 04 og nesten ett julebarn 2011![]()
Mikadoperler heter det jeg beskriver her. Det er et utrolig godt gavetips til småjenter - kanskje spesielt til dåp eller etårsdag. Var ikke så vanlig da jeg skrev om det sist og man kunne risikere å lete lenge etter det, men nå har jeg funnet ut at det er blitt populært og de fleste gullsmeder har det. Prisen er sånn ca 350 kroner.
Ellers har jeg sansen for Heffalumpen sin likestillingstankegang - men kanskje ikke til etårsdagen.
Andre som har gode tips som vi kan ha liggende?
Bokmerker (linker)