+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 18 av 18

Tråd: Fredag den 13!!

Innmeldt
    Nov 2005
    Alder
    41
    Poengstyrke
    7
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Annette
    Overlevde fint jeg også, men nå er sjelden fredag 13 noe problem for meg. Lørdag 14 derimot pleier det å komme sånne småuhell. :08:
    Og dagen i dag startet sånn. Skulle lage meg en brødskive, og fikk plutselig ikke igjen knivskuffen. Så jeg måtte jo finne ut hvorfor, og tok en titt i skapet under. Det viste seg at det var en kakeform som sperret, så jeg rettet på den og lukket igjen skuffen. Desverre så var fingeren min fortsatt inni denne skuffen, så den ble klemt. Dro til meg fingeren og bannet litt, med det resultat at jeg på uforklarlig vis greide å slå meg selv med kniven over det ene øyet. Minuttet senere søler jeg ut melk, mister tørkerullen, dunker borti ene skapet og mister smørpakka. :07:
    Gikk å la meg litt ikke så lenge etterpå, og siden har det ikke vært noen uhell(bank i bordet). :03:
    Stakkars deg da!!!
    Du får holde senga og kose deg du da...:27:
    Prinsessa, født april2003
    Prinsen som kom til denne verden den 28.mars

:hello: :hello:

You can't hold a candle for others without lightening your own path

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    8
    Bra annette at du gikk å la deg!!

Hadde ingen uhell i går!! merkelig nok!! hmmm!!
    men jeg vet at fredag 13 skal man aldri spøke med!! heheh

HUsker det så det var i går!!!

Gikk vell nest siste året på ungdomskolen! Det var fredag den 13 vi skulle på konfirmasjons weeken den helgen !!

-Sånn begynnte det ! Jeg å noen venneinner hadde en lek som vi kalte "ta ring å spring" Vi hadde alltid masse sølvringer på oss da var det liksom meningen å ta ringer fra hverandre å spurte avgåre!! :)
    Dette var jo gøy!!
    Men det som ikke var så gøy var da venninnen min ble nedkjørt av en bil , da var kl 12.13. (skoleplassen vår var delt av riksveien midt i mellom) HU ble båret ned på legesenteret som lå visavis skolen. DEr sykebilen ble tilkalt ! Å hu ble sent til haukeland sykehus med blålys og sirener. OG da kl slår akkurat 13.13 klarer sykebilen å krasje!!!! Å etter det har hu alltid hatt uhell på fredag 13. holder meg alltid unna henne rundt den dagn!!:25:
    Så om folk er redd denne dagen så er det vell ikke merkelig!!

ps. DEnne venninnen min har aldri uhell andre dager i året. HUN både finner og vinner!!:25:

Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Var nok like lurt at du la deg ja, Annette

Ja, jeg kan nok ikke si at jeg angret på det.
    Og har ikke hatt noen flere småuhell enda(banker fortsatt i bordet). :03: :01:
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Fredag den 13
    av sol i kategorien Uforklarlig og alternativt
    Svar: 30
    Siste innlegg: 14-02-04, 01:10

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler