David har fått mange ord nå (er 21 måneder, kom til norge i fra colombia i august) og hermer mange ord når vi sier noe. Noen av ordene er det da bare et mamma-øre som forstår :lol: jeg må oversette noen ganger når pappaen ikke skjønner hva David sier. Da tar jeg en overlegen mine og sier "aaahh, skjønner du ikke at han vil ha vann" f.eks, som regel forstår jeg hva han mener og gjør jeg ikke det, så gjør det jo ingenting, for andre forstår iallefall ikke *hihi* :lol: (vann er "bainn", mat er "matte")
Nå hørte jeg at han pratet mens han var borte med vedkassa, da sa han "hiwiboppa", mens han plukket opp rusk og la i vedkassa, det betyr "hive i søpla" :green: Det hender at han kommer løpende med rusk, og da ber jeg han om å hive i søpla (vedkassa) også er han såååå stolt når jeg roser han etterpå. (Litt av en setning å starte med...vi har det ikke såååå rotete her, hehe)
Men nå har han også begynt å si "hæ??" hvis vi sier noe han ikke skjønner, og det er jo til å bli gal av når det kommer 10 "hæ??" på noen minutter ;) trøster meg med at det bare varer noen få år, før "koffår det??" begynner :nose:

Svar med sitat
- Gutt (94) :a4:

Kevingullet juni-03 

og 

Veronika 10 år :smilie_girl_275:
8 og 6 år
Bokmerker (linker)