He he må le litt her - her betyr mærr - negativt ord for kvinne[/quote:fc01fb7dc3]Opprinnelig lagt inn av Lise
Så hvis jeg sier mærr på treffet (og mener at jeg vil ha mer pizza) så tar du det ille opp??? :nose:
He he må le litt her - her betyr mærr - negativt ord for kvinne[/quote:fc01fb7dc3]Opprinnelig lagt inn av Lise
Så hvis jeg sier mærr på treffet (og mener at jeg vil ha mer pizza) så tar du det ille opp??? :nose:
:lol:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
He he må le litt her - her betyr mærr - negativt ord for kvinne[/quote:575712ee39]Opprinnelig lagt inn av sol
Så hvis jeg sier mærr på treffet (og mener at jeg vil ha mer pizza) så tar du det ille opp??? :nose:[/quote:575712ee39]
Ikke så ille nei, men om du sier mærr rettet mot meg, så må jeg nok bare bli sur ja :green: å iallefall om du har JÆ*** forand :green: he he
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
He he må le litt her - her betyr mærr - negativt ord for kvinne[/quote:aa54990b0e]Opprinnelig lagt inn av Lise
Så hvis jeg sier mærr på treffet (og mener at jeg vil ha mer pizza) så tar du det ille opp??? :nose:[/quote:aa54990b0e]
Ikke så ille nei, men om du sier mærr rettet mot meg, så må jeg nok bare bli sur ja :green: å iallefall om du har JÆ*** forand :green: he he[/quote:aa54990b0e]
Aldri til deg Lise.... Aldri til deg!
Det er bra, glad i deg å jeg...Opprinnelig lagt inn av sol
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
:pinkhear: åhhh..så herlig han e. Å så flink så han e![]()
Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~
Superflink! :rosa:
Lenaj
Erik - juli 2003 :va8:
Max - november 2005 :sa7:
David høres ut som en riktig herlig liten mann! :rosa: Nesten like god som min som er jevnaldrende. ;)
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
:lol:
Henriette født 22/06-1999 Og Henrik født 24/10-04:27:
Flink han er :rosa:
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Bokmerker (linker)