En så populær blomst som tulipanen,har har selvsagt fått en egen dag:Tulipandagen feires torsdag 19.januar...så løp å kjøp mer blomster:29:
En så populær blomst som tulipanen,har har selvsagt fått en egen dag:Tulipandagen feires torsdag 19.januar...så løp å kjøp mer blomster:29:
Håper gubben kan komme med noen til meg i dag:27: . Jeg elsker blomster:mc8:
Skal krysse armer og ben...for han skal gjøre det:ga5: :ga5:Opprinnelig lagt inn av Dirgni
Mamma fikk favnen full med tulipaner den dagen jeg blr født :01:
Da dukket det opp en stolt bestefar og far, begge hadde feiret min ankomst(drukket seg småfulle) og tømt blomsterbutikken for tulipaner :02:
Gubben kjøper ikke tulipaner men kan hende jeg kjøper selv :03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Åååååååååååå så mange tulipaner, men det var jo virkelig noe å feire,stolt var de sikkert også...:27:Opprinnelig lagt inn av dragonfly
Mamma var rimelig fornøyd da ja,....:02:Opprinnelig lagt inn av merete g
Klart de ble stolte og måtte feire litt.. er jo kun en av meg :01: :03:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Ja det er synd de står så kort tid...enig.Opprinnelig lagt inn av Tove
Tullipandag trenger jeg ikkepå denne tiden av året har jeg massevis stående. Og når noen er så slitne at de må kastet...vel da kjøper jeg nye
![]()
Det går jo greit og kjøpe nye når dem er så slitneOpprinnelig lagt inn av Kari
men det kan bli dyrt i lengden:03:
Neeeeeiiiiidaaaa - tull og vas. Koster ca 30 kroner for en bukett +/- og Mester Grønn har stort sett tilbud i løpet av uken. Kjøper meg kanskje to - tre buketter i løpet av en 14 dagers periode - for de holder jo såpass lenge.Opprinnelig lagt inn av merete g
ARGH vil ha Plantasjen hit, er jo drit dyrt med blomster her.....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg liker tulipaner..men ingen i dag heller..jaja..:03:
Britt og de tre trollungene:01:
Ikke plantasjen. Mester Grønn - det er det du ønsker deg. God butikk med gode planter og gode tilbud :02:Opprinnelig lagt inn av Lise
Bokmerker (linker)