Svarer bare når jeg har noe konstruktivt å komme med.
Svarer ikke hvis temaet ikke innteresserer meg.
Svarer uansett mening eller ikke.
Svarer bare når jeg har noe konstruktivt å komme med.
Svarer ikke hvis temaet ikke innteresserer meg.
Svarer uansett mening eller ikke.
Svarer bare da jeg har noe konstruktivt å komme med:01:
Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år
Når legger du inn ett innlegg?
Dette er et skravleforum, og jeg svarer når det interesserer meg. Akkurat som når jeg sitter å prater med folk så slenger jeg inn en eller annen kommentar innimellom. Og det spør jo uansett hvilken tråd det er snakk om da!! Skjønner jo hvilket innlegg det snakkes om her da. Der hadde jeg god lyst til å slenge inn en kommentar ja, men ble bedt om å holde meg unna siden jeg ikke hadde sett programmet. :03:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Skjønner at det er en viss tråd du sikter til når du skriver dette.
Syntes det kommer litt ann på tråden jeg da.
Noen ganger syntes jeg det ok og tulle og tøyse og ikke være så innmari konstruktiv.
Men skjønner at det ikke passer alltid.
:) Ha en fin dag :)
Jeg prøver å svare når jeg har noe konstruktivt å komme med. Må jo likevel innrømme at jeg kan bli revet med og svare litt umotivert også enkelte ganger :04: Men helt klart - jeg syns vi skal respektere innlegg som tar opp seriøse tema og holde tråden seriøs.
Akurat i den tråden syntes jeg man kunne komme med en kommentar selv om man ikke har sett programmet, det var ganske åpenlyst hva det handlet om...Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Og mange har sett lignende programmer .:)
Har greid å lage en annen undersøkelse.Svar heller på den. Måtte klore litt for å få det til. Det er mange tråder her som har sporet av....
Denne undersøkelsen blir for vanskelig å svare på. For det jeg ville ha krysset av finnes ikke. Av og til svarer jeg selv om jeg kanskje ikke burde. Av og til svarer jeg bare hvis jeg føler jeg har noe å bidra med. Av og til svarer jeg bare hvis temaet interesserer meg. Men for det meste svarer jeg uansett. Og så spørs det om tråden kommer opp da, mange ganger går det dager før den plutselig vises under nye innlegg. Og noen ganger har jeg dårlig tid og bare svarer det jeg finner for godt der og da. SÅ altså, å svare på bare en av de tre du hadde ramset opp der blir for ensartet for meg.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg har foreløpig ikke vært så aktiv på dette forumet,men har bestemt meg for å forandre på det fra nå av..![]()
Jeg gidder ikke svare hvis det feks 40 stk som har svart før meg,eller hvis det er et innlegg som for meg er totalt uinteressant..Men kjeder jeg meg,og har god tid kan jeg godt finne på å svare på meste...Veldig forskjellig..:06:
:bouquet1:LEANDRA:bouquet1:
Vannskelig å få med alternativer som passer alle.:03: Uansett passer vel deg...Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Dette gjør jeg for å få litt fokus på dette med når vi svarer og hvordan vi svarer. Kansje vi tenker oss litt omm før vi bare slenger inn ett svar.
Siterer, for sånn er det her også.Opprinnelig lagt inn av Tornerose
Det er jeg enig i , men noen ganger utvikler samtalen seg slik.Opprinnelig lagt inn av Dirgni
Bokmerker (linker)