Se resultatene: Når svarer du på tråder?

Deltakere
14. Denne undersøkelsen er avsluttet
  • Svarer bare når jeg har noe konstruktivt å komme med

2 14.29%
  • Svarer ikke hvis tema ikke intresserer meg.

12 85.71%
  • Svarer uansett

0 0%
+ Svar på tråd
Side 1 av 8 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 113

Tråd: Når svarer du på tråder?

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9

Når svarer du på tråder?

Svarer bare når jeg har noe konstruktivt å komme med.

Svarer ikke hvis temaet ikke innteresserer meg.

Svarer uansett mening eller ikke.

Innmeldt
    Jan 2006
    Alder
    42
    Poengstyrke
    7
    Svarer bare da jeg har noe konstruktivt å komme med:01:

Ole Martin 11 år og Hans Kristian 13 år Mia Kristine 8 år

http://www.tickerfactory.com/Birthda...uler-10716.png

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9

Når svarer du på tråder?

Når legger du inn ett innlegg?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Dette er et skravleforum, og jeg svarer når det interesserer meg. Akkurat som når jeg sitter å prater med folk så slenger jeg inn en eller annen kommentar innimellom. Og det spør jo uansett hvilken tråd det er snakk om da!! Skjønner jo hvilket innlegg det snakkes om her da. Der hadde jeg god lyst til å slenge inn en kommentar ja, men ble bedt om å holde meg unna siden jeg ikke hadde sett programmet. :03:
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Skjønner at det er en viss tråd du sikter til når du skriver dette.

Syntes det kommer litt ann på tråden jeg da.
    Noen ganger syntes jeg det ok og tulle og tøyse og ikke være så innmari konstruktiv.

Men skjønner at det ikke passer alltid.

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg prøver å svare når jeg har noe konstruktivt å komme med. Må jo likevel innrømme at jeg kan bli revet med og svare litt umotivert også enkelte ganger :04: Men helt klart - jeg syns vi skal respektere innlegg som tar opp seriøse tema og holde tråden seriøs.

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    32
    Poengstyrke
    16
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Jeg prøver å svare når jeg har noe konstruktivt å komme med. Må jo likevel innrømme at jeg kan bli revet med og svare litt umotivert også enkelte ganger :04: Men helt klart - jeg syns vi skal respektere innlegg som tar opp seriøse tema og holde tråden seriøs.
    Signerer denne jeg.:02:

Klem fra Gullet

Tilbakemelding til dagboken, trykk på bildet

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose
    Dette er et skravleforum, og jeg svarer når det interesserer meg. Akkurat som når jeg sitter å prater med folk så slenger jeg inn en eller annen kommentar innimellom. Og det spør jo uansett hvilken tråd det er snakk om da!! Skjønner jo hvilket innlegg det snakkes om her da. Der hadde jeg god lyst til å slenge inn en kommentar ja, men ble bedt om å holde meg unna siden jeg ikke hadde sett programmet. :03:
    Akurat i den tråden syntes jeg man kunne komme med en kommentar selv om man ikke har sett programmet, det var ganske åpenlyst hva det handlet om...
    Og mange har sett lignende programmer .:)

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Har greid å lage en annen undersøkelse.Svar heller på den. Måtte klore litt for å få det til. Det er mange tråder her som har sporet av....

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Denne undersøkelsen blir for vanskelig å svare på. For det jeg ville ha krysset av finnes ikke. Av og til svarer jeg selv om jeg kanskje ikke burde. Av og til svarer jeg bare hvis jeg føler jeg har noe å bidra med. Av og til svarer jeg bare hvis temaet interesserer meg. Men for det meste svarer jeg uansett. Og så spørs det om tråden kommer opp da, mange ganger går det dager før den plutselig vises under nye innlegg. Og noen ganger har jeg dårlig tid og bare svarer det jeg finner for godt der og da. SÅ altså, å svare på bare en av de tre du hadde ramset opp der blir for ensartet for meg.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    kun hvis jeg har noe å komme med, svarer absolutt ikke på alt, men jeg er innom og leser stort sett alt

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Jun 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    7
    Jeg har foreløpig ikke vært så aktiv på dette forumet,men har bestemt meg for å forandre på det fra nå av.. Jeg gidder ikke svare hvis det feks 40 stk som har svart før meg,eller hvis det er et innlegg som for meg er totalt uinteressant..Men kjeder jeg meg,og har god tid kan jeg godt finne på å svare på meste...Veldig forskjellig..:06:
    :bouquet1:LEANDRA:bouquet1:

Innmeldt
    Dec 2005
    Alder
    37
    Poengstyrke
    9
    Denne undersøkelsen blir for vanskelig å svare på. For det jeg ville ha krysset av finnes ikke. Av og til svarer jeg selv om jeg kanskje ikke burde. Av og til svarer jeg bare hvis jeg føler jeg har noe å bidra med. Av og til svarer jeg bare hvis temaet interesserer meg. Men for det meste svarer jeg uansett. Og så spørs det om tråden kommer opp da, mange ganger går det dager før den plutselig vises under nye innlegg. Og noen ganger har jeg dårlig tid og bare svarer det jeg finner for godt der og da. SÅ altså, å svare på bare en av de tre du hadde ramset opp der blir for ensartet for meg.
    Vannskelig å få med alternativer som passer alle.:03: Uansett passer vel deg...
    Dette gjør jeg for å få litt fokus på dette med når vi svarer og hvordan vi svarer. Kansje vi tenker oss litt omm før vi bare slenger inn ett svar.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Siterer, for sånn er det her også.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Dirgni
    Har greid å lage en annen undersøkelse.Svar heller på den. Måtte klore litt for å få det til. Det er mange tråder her som har sporet av....
    Det er jeg enig i , men noen ganger utvikler samtalen seg slik.

+ Svar på tråd
Side 1 av 8 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Hvordan svarer du i telefonen?
    av Klara i kategorien Telefon, data og internett
    Svar: 35
    Siste innlegg: 05-11-10, 23:55
  2. Dra opp gamle tråder
    av Klara i kategorien Månedens debatt
    Svar: 49
    Siste innlegg: 12-03-08, 09:50